اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

اول از هر چیز توجه ما را به یک نکته اساسی جلب میکنیم و آن این است که هدف شما از تهیه و خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست ؟ آیا اهمیت به سلامت خود و خانوادتان شما را بر ان داشته تا اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب نمایید یا مواردی همچون چشم و هم چشمی یا صرفا داشتن یک وسیله تزیینی در آشپزخانه یا؟

اگر هدف شما از خرید دستگاه تصفیه آب، توجه و اهمیت به سلامت خانواده است، خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم.برای خرید دستگاه تصفیه آب نه نیازی به خرید دستگاه خیلی گران قیمت می باشد و نه توصیه می کنیم دستگاه تصفیه آب ارزان بخرید. توصیه ما به شما توجه به نکات هوشمندانه در خرید دستگاه تصفیه آب می باشد.توجه نمایید هر دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای لزوما واقعی و یا به درد بخور نیست. همچنین توجه داشته باشید که قیمت های متفاوت دستگاه تصفیه آب ممکن است ناشی از تفاوت قطعات استفاده شده در این دستگاه باشد.

گارانتی دستگاه تصفیه آب یکی از مهم ترین مواردی است که به هنگام خرید یک دستگاه آب شیرین کن باید به ان توجه داشته باشید.همچنین توجه نمایید که دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب که مراحل تصفیه آب در آن کمتر از پنج مرحله باشد، قابلیت رفع نیاز شما را نخواهد داشت.

آیا نیترات در مراحل دستگاه تصفیه آب از بین میرود ؟در فرآیند های معمولی دستگاه تصفیه آب امکان از بین بردن نیترات از آب وجود ندارد. و علت آن این است که قطر نیتریت و نیترات در حدود 6 ده هزارم میکرون می باشد و امکان حذف آن با روش های معمولی تصفیه آب امکان پذیر نیست.

در دستگاه تصفیه آب به روش RO تصفیه آب چون از غشاهای ممبران با سوراخ های 1 ده هزارم میکرون, نیترات از آن سوراخ ها رد نمی شود و به سمت پساب فاضلاب میرود. و یکی از دلایل استفاده این روش در دستگاه تصفیه آب خانگی این موضوع می باشد که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>