اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

فیلترهای دستگاه تصفیه آب بر چند نوعند؟ فیلترها در دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن تنها مقدار آلاینده های آب را کاهش می دهند لذا قبل از انتخاب دستگاه تصفیه آب باید نسبت به نوع و میزان آلاینده های آبی که قصد تصفیه آن را دارید مطلع باشید.حداقل استاندارد یک فیلتر دستگاه تصفیه آب که توسط بنیاد بهداشت ملی تعیین شده است، حذف 93 % آلاینده های آب می باشد.

انواع دسته بندی فیلترهای دستگاه تصفیه آبفیلتر دستگاه تصفیه آب؛ قابل نصب بر روی شیردر این نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب که قابل نصب بر روی شیر هم می باشند از فیلترهای کربنی استفاده می شود. فیلترهای کارتریج این نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب باید هر سه ماه یکبار عوض شوند.فیلتر دستگاه تصفیه آب؛ قابل حمل
بعضی از بطری های آب که قابلیت استفاده مجدد را دارند، در داخل بطری مجهز به سیستم تصفیه می باشند. این نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب، بخش اعظمی از کلر، طعم و بوی بد، و فلزات سنگین آب مانند سرب، جیوه و مس را حذف می کند.

فیلتر دستگاه تصفیه آب؛ بطری شکل

برخی از انواع بطری های قابل حمل که بسیار ساده و ارزان نیز هستند گزینه های مناسبی به عنوان فیلتر دستگاه تصفیه آب می باشند. در این نوع فیلتر دستگاه آب شیرین کن از فیلترهای کربن استفاده می شود.

فیلتر دستگاه تصفیه آب؛ مناسب برای مصرف منازل

این سیستم های تصفیه آب، آب مورد نیاز و مصرفی قسمت های مختلف منازل را از قبیل حمام، شستشو و یا آشامیدن، قبل از ورود به خانه فیلتر می کنند.فیلتر دستگاه تصفیه آب؛ فیلتر قبل از کنتورفیلترهای دستگاه تصفیه آب قابل نصب قبل از کنتور که به طور دستی و یا از طریق لوله متصل به شیر آب، پر می شوند. از این مدل فیلتر دستگاه تصفیه آب معمولاً برای فیلترهای کربنی و یا تقطیرکننده استفاده می شود.

فیلتر دستگاه تصفیه آب؛ فیلتر بعد از کنتور

فیلتر دستگاه تصفیه آب قابل نصب بعد از کنتور به لوله های آب در زیر سینک وصل می شوند و آب گرم یا سرد فیلتر شده را از طریق شیر موجود و یا یک شیر جداگانه ارائه. جریان آب با استفاده از این سیستم ها نسبت به سیستم هایی که بر روی شیر آب نصب می شوند، بهتر می باشد و فیلترها بسته به آب منطقه هر کدام زمان متفاوتی برای تعویض دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>