اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

روش نانو فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب یکی از روشهای رایج تصفیه آب در دنیا است نانوفیلترها از فناوری نانو گرفته شده استت که در نگهداری محیط زیست بسیار تأثیرگذار می باشد و همچنین در انرژی صرفه جویی می شود. طبقه بندی نانو فیلترها بر اساس منافذشان می باشد.

از جمله ویژگیهای دستگاه تصفیه آب نانوفیلتراسیون که نسبت به دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون بیان می شود می توان به اولترا فیلتراسیون اشاره کرد که در مقدار آلاینده های مصرفی نسبت به حد مجاز بالاتر بوده و در اسمز معکوس میزان خلوص آب حاصله بیشتر از حد معمول است که پیامد آن افزایش هزینه مالی این فرآیند می باشد.

از دیگر ویژگیهای نانوفیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب و پساب عبارتند از: حذف نمک های چند ظرفیتی مانند آهن، منگنز، اورانیم و برخی آفت کشها، می توان آب تصفیه شده در مقیاس زیاد تولید کرد، حذف باکتریها، ویروس ها، از بین بردن آلاینده های آلی، نگهداری مواد معدنی سالم، حذف اثرات مخرب زیست محیطی، حذف کدورت، سختی و شوری آب، کاهش هزینه تصفیه آب و در مجموع همانطور که اشاره شد نبود نیاز به افزودن مواد شیمیایی زیان آور برای محیط زیست و انسان.چهار استاندارد در دستگاه تصفیه آب باید رعایت شود تا استفاده از یک دستگاه تصفیه آب را بهینه و کارآمد نماید.

سیستم فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب

اولین گزینه در دستگاه تصفیه آب، استفاده درست از فیلترها و سیستم فیلتراسیون می باشد.توجه داشته باشید که در دستگاه تصفیه آب نقش فیلترها، حذف ذرات با اندازه بیشتر از 5 میکرون می باشد. این ذرات درون حفره های فیلترهای دستگاه تصفیه آب حبس شده و اصطلاحا از فیلترها رد نمی شوند.بنابراین بکار بردن فیلترهای استاندارد و مناسب در دستگاه تصفیه آب یکی از موارد مهم می باشد که در نحوه عملکرد و افزایش کیفیت دستگاه تصفیه آب موثر خواهد بود.

نرم کردن آب توسط دستگاه تصفیه آ

با استفاده از ستون های رزین کاتیونی در دستگاه تصفیه آب می توان کلسیم و منیزیم را با یون سدیم جایگزین کرد. ستون های رزینی دستگاه تصفیه آب، با استفاده از آب نمک احیا می شوند.

ضدعفونی با استفاده از نور فرابنفش در دستگاه تصفیه آب

با استفاده از نور UV می توان آب را ضدعفونی کرد. این سیستم با تاباندن نور UV به میکروارگانیسم باعث غیرفعال شدن آن می شود.

دستگاه تصفیه آب سیستم اسمز معکوس

با استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می توان به کیفیت مطلوب آب آشامیدنی دست یافت. در این نوع از دستگاه تصفیه آب، با بهره گیری از تکنولوژی ممبران تمامی مواد مضر از آب حذف می شود و آب به دست آمده از نظر استاندارد مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>