اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

در دستگاه تصفیه آب, حذف آهن و منگنز نه تنها به تعیین ساختار آهن و منگنز در آب وابسته است، بلکه به میزان آلاینده های آب، دما و PHنیز باید توجه شود.عنصر آهن در دستگاه تصفیه آب با روش تعویض کاتیونی تصفیه شود.

آهن با استفاده از Softenersresin bed از آب جدا می شود و از دستگاه آب شیرین کن حذف می گردد.برای آبهایی که مقادیر خیلی زیادی آهن دارند، در دستگاه تصفیه آب، فرآیند های دیگری صورت گیرد. این فرآیندها اغلب شامل اکسید کردن آهن به حالت غیر محلول و جداسازی آن از آب با استفاده از یک فیلتر کربن صورت می گیرد.

استفاه از یک فیلتر آهن که دو فرآیند اکسیداسیون و فیلتراسیون را با هم اعمال می کند, ممکن است در دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار گیرد. فیلتر کربن اکتیو موجب حذف کلر اضافی که ممکن است در طی مراحل اکسیداسیون آهن فروس اضافه شده باشد، می شود. و می توان با اضافه کردن جوش شیرین به آب که باعث کاهش اسیدیته آب شده و در نتیجه باعث بالا رفتن اکسیداسیون و در انتها عمل حذف آهن و منگنز است, استفاده شود.

برای رفع باکتری های منگنز و آهن, با استفاده از عملیات گندزدایی مانندکلریناسیون و در ادامه از بین بردن کلر اضافی به وسیله فیلتر کربن اکتیو انجام می شود. باکتری ها آهن و منگنز می توانند موجب زنگ زدگی لوله ها و آسیب تجهیزات دستگاه تصفیه آب شوند.فرآیند دیگری که برای حذف آهن و منگنز صورت می گیرد، تجزیه شیمیایی میگویند، در تجزیه شیمیایی آب با ترکیبات ارگانیک, آهن و منگنز از تجهیزات و دستگاه تصفیه آب نتوانند عبور کنند. روش تجزیه شیمیایی از اکسیداسیون آلاینده ها ممانعت می کند و باعث رد شدن آن ها به صورت محلول می شود. آهن و منگنز به صورت معلق در آب می باشند اما اثرات رنگی ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>