اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

تصفیه آب به روش اسمزمعکوستصفیه آب اسمز معکوس یکی از متداولترین روشهای بکار گرفته در دستگاه تصفیه آب می باشد که به لحاظ صرفه اقتصادی در صنایع مختلفی بکار می رود.تصفیه آب اسمز معکوس فرایند نمک زدایی و شیرین سازی آب شور دریا را نیز ممکن ساخته و می توان گفت 80 درصد آب آشامیدنی مورد مصرف ما امروزه توسط دستگاه آب شیرین کن و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس تولید می شود.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس به علت ظرافت بکار رفته در غشای پلی آمیدی خود، باعث عدم عبور میکروبها، ویروسها و باکتری های موجود در آب شده و این ضامن سلامتی ماست.از طرفی این ضمانت، خود نشان دهنده بالا بودن ظرافت سیستم اسمز معکوس و غشای آن و توانایی بالای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس در جداسازی و حذف املاح و میکروبها از مولکولهای اب می باشد.

از سیستم اسمز معکوس در صنایع مختلفی استفاده می شود. در برجهای خنک کننده و سیستمهای برودتی و حرارتی به علات رسوب و زنگ زدگی مخازن و لوله ها در اثر وجود مدام آب، استفاده از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس ضروری به نظر می رسد. زیرا در اثر عدم استفاده از تصفیه آب به مرور بازدهی و کارایی سیستم کاهش می یابد.مثلا در دیگهای بخار، به مرور مخازن رسوب بسته و طبیعتا برای گرم کردن آب داخل مخازن، نیاز به انرژی بیشتری خواهیم داشت.

بنابراین به لحاظ اقتصادی در این صنایع، استفاده از دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن، مقرون به صرفه تر خواهد بود.همینطور در بخش کشاورزی و دام و طیور نیز استفاده از دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن، ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با حذف نمک آب، از ایجاد و تجمع نمک بیش از حد در خاک، پس از آبیاری جلوگیری می نماید و این باعث افزایش طول عمر خاک کشاورزی می شود.

همچنین آبیاری زمین توسط آب تصفیه و شیرین شده نه تنها باعث کاهش نمک در خاک بلکه باعث افزایش راندمان کشاورزی و پرباری محصول نیز می شود.در بخش دام و طیور نیز استفاده از دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن باعث افزایش تأثیر واکسن بر دامها و طیور شده و خوراندن آب تصفیه شده که نتیجه استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد به پرندگان و دامها باعث سالم ماندن آنها می گردد.

استفاده از دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب در کشاورزی و دام و طیور به شدت توصیه می گردد علاوه بر اتن هزینه ای که بابت تجهیز مزرعه به دستگاه تصفیه آب صرف می گردد در زمان خیلی کوتاهی برگشت خواهد خورد بنابراین استفاده از دستگاه آب شیرین کن در مزارع نه تنها مفید که صرفه اقتصادی نیز خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>