اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

چگونه دستگاه تصفیه آب استاندارد را از غیر استاندارد تشخص دهیم؟انتخاب یک دستگاه تصفیه آب استاندارد تابع ظرائف و نکات دقیقی است که باید قبل از اقدام به خرید راجع به این موارد اگاهی داشته باشید.قبل از انتخاب دستگاه تصفیه آب شما باید اطلاعات کافی راجع به میزان مصرف آب، منابع تامین آب مورد مصرف، آلودگی های آب مورد نظر و.. داشته باشید دانستن همه این موارد شما را در انتخاب دستگاه تصفیه آب مورد نیاز، یاری خواهد نمود.

پس از این موارد؛ آگاهی از اجزا و عملکرد هر یک از قطعات دستگاه تصفیه آب در انتخاب بسیار موثراست.چون امروز سودجویان زیادی از نا اگاهی مشتریان از چگونگی و نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب، سوء استفاده نموده و اجناس تقلبی و غیر استاندارد را به عنوان دستگاه تصفیه آب و با قیمت گزاف به فروش می رسانند که البته این دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب غیر استاندارد علاوه بر ضرر مادی می تواند به سلامت افراد نیز لطمه وارد نماید.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش خواهد آمد که در هنگاه خرید دستگاه آب شیرین کن، قیمت مهم تر است یا کیفیت دستگاه تصفیه آب ؟ با توجه به فراوانی انواع دستگاه تصفیه آب در بازار، توجه به قیمت مهم می باشد اما توجه صرف به بحث قیمت بدون در نظر گرفتن کیفیت و عملکرد دستگاه تصفیه آب، عاقلانه به نظر نمی رسد.

با توجه به اینکه دستگاه تصفیه آب رابطه مستقیمی با سلامت فرزندان و خانواده شما دارد، استفاده از دستگاه تصفیه آب بی کیفیت با قطعات نامرغوب و بی کیفیت به هیچ عنوان توصیه نمی شود.چون حیتی در مواردی مشاهده شده که اجزای دستگاه از پلاستیکهای بازیافتی تهیه و تولید شده است. و یا به جای فیلتر کربن در دستگاه آب شیرین کن، در براخی موارد افراد سودجو از زغال سنگ استفاده می نمایند.توجه به این نکته که تنها تعداد فرایند تصفیه آب بالا در دستگاه آب شیرین کن ملاک استاندارد بودن آن نمی باشد.

یعنی هر دستگاه تصفیه آب با تعداد مراحل بالا، لزوما دستگاه تصفیه آب استانداردی نمی باشد زیرا در بسیاری از مواقع همانطور که در بالا نیز اشاره شد، قطعات دستگاه آب شیرین کن از مواد بازیافتی تهیه شده بنابراین علاوه بر توجه به تعداد مراحل تصفیه آب، توجه به کیفیت قطعات دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد.همچنین برای خرید یک دستگاه تصفیه آب آگاهی کامل از مراحل تصفیه آب بسیار مهم می باشد.

بنابراین قبل از خرید دستگاه آب شیرین کن با مطالعه سایتها و موارد مختلف نسبت به بالا بردن اگاهی خود اقدام نمایید. توجه نمایید استاندارد بودن دستگاه تصفیه آب از شکیل بودن آن بسیار مهم تر است.در برخی موارد فروشندگان با استفاده از ناآگاهی مردم از لوازم و قطعات مورد نیاز دستگاه تصفیه آب، لوازمی غیر کاربردی و غیر ضروری را به همراه دستگاه به فروش می رسانند که باید نسبت به این موضوع نیز اگاهی کافی داشته باشید.همچنین در مواردی به همراه دستگاه تصفیه آب، هدایایی ارائه می شود که برخورداری از این هدایای نباید ملاک خرید شما برای دستگاه آب شیرین کن خانگی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>