اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

کمک به حفظ طبیعت با استفاده از دستگاه تصفیه آب و حذف آب معدنی از سبد غذایی خانواده مانع از الودگی محیط زیست با استفاده از بطریهای آب معدنی می شوید.صرفه جویی مالی اثر آبهای معدنی و آشامیدنی و بطری شده هیچ مزیتی بر آب شیر ندارند و شما در واقع تنها هزینه ای بابت خرید این آبها نموده اید. بنابراین با خرید دستگاه تصفیه آب شما در هزینه خود صرفه جویی نموده اید.

سلامتی شما و خانواده شما

از آنجا که نوشیدن حداقل هشت لیوان اب در روز اکیدا توسط پزشکان توصیه شده لذا با مصرف کردن این میزان آب سالم تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب می توانید به سلامت خود و خانواده تان کمک نمایید.

کاهش ریسک آلزایمر

آلومینیومی که در آب آشامیدنی وجود دارد باعث بیماری آلزایمر می شود. تحقیقات نشان داده است که آلومینیوم توسط آب آشامیدنی وارد بدن شده و این میزان آلومینیوم به راحتی از بدن خارج نمی شود و در مغز ذخیره شده و منجر به بیماری آلزایمر می شود. بنابراین با استفاده از دستگاه تصفیه آب از بروز بیماری آلزایمر جلوگیری نمایید

.کاهش ریسک سرطان، ناهنجاری های جنینی و حمله های قلبی

مطالعات نشان می دهد که کلری که به منظور ضد عفونی به آب آشامیدنی اضافه می شود ارتباط مستقیم با بسیاری از سرطان ها و همچنین ناهنجاری های جنینی، بیماری های قلبی و آسم دارد. با استفاده از دستگاه تصفیه آب، خطر ابتلا به تمام این بیماری ها رار کاهش دهید.

محافظت از خانواده در مقابل باکتری ها

با نوشیدن آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی بسیاری از باکتریها و انگلها را حذف نموده و خطر ابتلا به بیماری اسهال که یکی از منشاء هی اصلی آن آشامیدن آب آلوده می باشد را کاهش می دهید.

خطای انسانی

با توجه به در نظر گرفتن این نکته که انسان دچار خطا می شود چنانچه بخواهیم با استفاده از مطالعه فرایند عملیات تصفیه آب در تصفیه خانه ها این عملیات را به منظور تصفیه آب در منزل اجرا کنیم با کوچک ترین اشتباه در دوز مواد شیمایی مورد مصرف در فرایند تصفیه می توانیم سلامت خانواده را به خطر بیندازیم. اما با استفاده از دستگاه تصفیه آب ریسک این مساله از بین خواهد رفت.

لوله ها و لوله کشی های قدیمی

از آنجا که آب تصفیه شده در تصفیه خانه های شهری مسافت طولانی را سپری کرده تا به منازل برسد، امکان آلودگی در این مسیر توسط لوله ها و.. وجود دارد. به این معنی که هیچ تضمینی در سلامت کامل آب شهری وجود ندارد بنابریان با نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل، با اطمینان خاطر از سلامت خود و خانوادتان می توانید از آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب بنوشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>