اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

همانطور که میدانید منبع اصلی تامین آب در تمام دنیا استفاده از سفره های آب زیر زمینی است که این مخزن می تواند توسط فاضلابهای صنعتی، پسماندهای شهری و کود و سموم شیمیایی، آلوده و غیر قابل مصرف گردد.یکی از عوامل مهم آلودگی ابهای زیرزمینی آلودگی توسط فلزات سنگین می باشد. فلزاتی نظیر جیوه، سرب، ارسنیک.

آلودگی آبهای زیرزمینی به علت کاهش میزان آبهای سطحی، بیشتر و غلظت آلاینده ها و فلزات سنگین در این آبها بیشتر از گذشته شده است.این فلزات سنگین از محیط وارد چرخه غذایی انسان شده و می تواند منشاء بیشتر بیماریها نظیر انواع سرطان گردد.

روشهای زیادی برای حذف فلزات سنگین از اب می باشد که متداولترین این روشها، استفاده از دستگاه تصفیه آب یا دستگاه آب شیرین کن می باشد.در بین انواع دستگاه تصفیه آب، استفاده از دستگاه آب شیرین کن یا دستگاه تصفیه آب که به سیستم اسمز معکوس عمل می کند یکی از رایجترین و کارامد ترین روشها می باشد.با استفاده از دستگاه تصفیه آب نه تنها فلزات سنگین بلکه کلیه آلاینده های موجود در آب حذف می شوند.

استفاده از دستگاه تصفیه آب برای خالص و شیرین سازی آب آشامیدنی بسیار مناسب می باشد.در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با عبور پر فشار آب از یک غشای نیمه تراوا، آب خالص از این غشا عبور کرده و به علت وجود منافذ بسیار ریز در این غشا و بزرگ تر بودن ذرات املاح و آلاینده های آب از این منافذ، کلیه املاح و میکروارگانیسمهای موجود در آب در طرف دیگر غشا باقی می مانند.این توضیح بسیار اجمالی در خصوص نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می باشد و تقریبا اساس کار در همه انواع دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس به همین نحو می باشد.

آب غلیظ شده توسط املاح که در طرف دیگر ممبران یا غشای نیمه تراوا باقی مانده می تواند دوباره به چرخه عملیات تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب برگردد. به این نحود که این آب با جریان ورودی آب جدید وارد ورودی دستگاه تصفیه آب شده و عملیات جدا سازی املاح توسط غشای نمیه تراوا دوباره صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>