اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

فیلتر کارتریج در دستگاه آب شیرین کن برای پیش تصفیه سیستم تصفیه آب RO قبل از واحد اصلی تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلترها برای ممانعت از ورود رزین هایی که از سطح فیلترهای پیش تصفیه جدا می‌شوند به داخل سیستم RO می باشند.این مواد می توانند به پروانه پمپ ها ضربه بزنند و حتی احتمال دارد با رسیدن به سطح غشا ممبران RO از آن جلوگیری کند و از عبور آن ممانعت کند.

کارتریج فیلترها همچنین برای حذف ذرات ریزی که ممکن است تا لایه های زیرین RO نیز نفوذ کنند استفاده می شود. این فیلترها برای کاهش کدورت و حذف SDI و مواد معلق مناسب نمی باشند. اندازه سوراخ های کارتریج فیلترها 5 میکرون است که این میزان بسیار بزرگ تر از مقداری است که برای حذف کدورت و SDI لازم می‌باشد. به طور رایج فیلتر کارتریج ها برای حذف ذرات کلوئیدی سیلیس و ذرات فلزی موجود در آب استفاده می شوند.

در دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن های RO از کارتریج های دارای قطر 5/2 اینچ استفاده می شوند. تعداد کارتریج ها بر اساس مقدار جریان تعیین می شود. مشخصات طراحی برای هر 10 اینچ با قطر 5/2 اینچ حدود gpm5 را درنظر می‌گیرند.

به طور مثال در زمانی که مقدار جریان ورودی gpm 200 است تعداد کارتریج ها باید 10 عدد 40 اینچ باشد. کارتریج فیلترها معمولا در داخل محفظه های استیل قرار می گیرند. بزرگ ترین محفظه های استیل استاندارد دارای 21 عدد فیلتر 40 اینچ می باشد. این هوزینگ می تواند دبی تاgpm 420 را از خود ردکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>