اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

در این مقاله علل اختلاف قیمت در دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب بررسی می شود.یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت در دستگاه تصفیه آب، نوع سیستم تصفیه آب می باشد.اگر در دستگاه تصفیه آب از سیستم فیلتراسیون استفاده شده باشد به علت پایین بودن قیمت فیلتراسیون، طبیعتا این دستگاه تصفیه آب قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع دستگاه تصفیه آب خواهد داشت. که البته دستگاه تصفیه آب فیلتراسیون، کیفیت پایینی هم خواهد داشت.

بر عکس در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس به علت استفاده از دستگاه و ابزار با کیفیت و به طور کلی پیچیدگی این نوع دستگاه تصفیه آب، قیمت تمام شده بالاتر از سایر انواع دستگاه تصفیه آب خواهد بود.
یکی دیگر از علل تفاوت قیمت در دستگاه تصفیه آب، امکانات دستگاه تصفیه آب می باشد.

به این معنی که بسته به اینکه در دستگاه تصفیه آب از شیر برقی و شیر میکسر استفاده شده باشد یا نه، یا جنس اتصالات، استفاده از مانومتر و سایر امکانات، قیمت دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن متفاوت خواهد شد.در واقع دارا بودن یا نبودن هر کدام از این قطعات در قیمت تمام شده دستگاه آب شیرین کن تأثیر گذار می باشد.

یکی دیگر از دلایل اختلاف قیمت در دستگاه تصفیه آب، کیفیت ساخت و تولید ان می باشد. اینکه دستگاه تصفیه آب ساخت و تولید چه کشوری می باشد، قطعات بکار رفته در دستگاه تصفیه آب ساخت و یا مونتاز چه شرکت و کشوریست، کیفیت و استانداردهای قطعات بکار رفته در دستگاه تصفیه آب، در قیمت نهایی آن تأثیر گذار می باشد.

یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب با سایر انواع آن، مارکدار بودن یا نبودن دستگاه می باشد. مارک دار بودن یک دستگاه آب شیرین کن دلیلی بر با کیفیت بودن ان می باشد و قطعا اجزا و قطعات بکار رفته در این دستگاه آب شیرین کن از نوع مرغوب و با کیفیت و استاندارد بوده است.و به عنوان آخرین دلیل تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب، فروشگاه و شرکتی است که دستگاه تصفیه آب از آنجا خریداری شده است.با خرید دستگاه تصفیه آب از یک شرکت معتبر، ممکن است هزینه بیشتری پرداخت نمایید اما قطعا دستگاه تصفیه آب شما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>