اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشاورزی

اغلب ماده سازنده مورد استفاده براى بدنه نازل ها، برنج، نایلون، استیل و آلومینیوم است. نوک نازل ها نیز از این مواد یا استیل سخت شده، ساخته مى شود. قیمت، مقاومت به سایندگی، زنگ زدگی، حلال ها، شکستگى و هرز شدن رزوه ها از جمله مواردى است که به هنگام انتخاب نازل ها و نوک آنها باید مدّنظر قرار داد.

اکثر نازل ها در ابعاد استاندارد ساخته مى شوند، بنابراین بسته به نوع سمپاش موردنیاز، صافى ها و نوک ها را مى توان تغییر داد.نوک هاى بادبزنى معمولى براى رفتار پوششى استفاده مى شود. حجم پاشش سم به گونه اى است که مقدار کمترى سم در لبه هاى الگوى پاشش، ریخته مى شود، به این خاطر براى ایجاد یک الگوى پاشش یکنواخت سم در عرض کامل بوم، بایستى هم پوششى در لبه هاى الگوى پاشش هر نازل وجود داشته باشد.

سمپاش هائى که صرفاً براى علف کش ها مصرف مى شود، معمولاً مجهز به این نوع نازل ها هستند. آنها به خوبى براى پخش یکنواخت و سرتاسرى علف کش هاى مورد استفاده در خاک و دیگر آفت کش ها مناسب هستند. همچنین از آنها براى علف کش هاى شاخ و برگ که داراى سیستم انتقال سیم پلاست هستند یا زمانى که مقدار شاخ و برگ بیش از اندازه نیست، استفاده مى شود.

از سمپاشهای مه پاش قبلاً عمدتاً در انبارهای غله برای ضدعفونی محصولات انبار شده استفاده می گردید ولی به تازگی بنا به راحتی کار، حجم کار محلول سمی مصرفی در واحد سطح، نفوذ ذرات محلول سم به سطح زیرین شاخ و برگ گیاهان و همچنین توان پوشش یکنواخت و کامل سم در سطح قسمتهای کشت شده در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. مقدار محلول سمی با توجه به نازلهای مورد استفاده در فوگر در واحد ساعت تعریف می شود و هر چه اندازه نازلها بالاتر رود مقدار حجم مصرفی درواحد زمان ( ساعت) بیشتر می شود حجم محلول سمی مورد نیاز برای هر 1000 متر مربع حدود 5/2 تا 4 لیتر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>