اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشاورزی

پیشرفت ها در اطلاعات و تکنولوژی IT تغییرات معنی داری در اغلب نظام های کلی، از جمله کشاورزی ایجاد کرده است.اغلب، نتایج فرآیند های برنامه های کامپیوتری نیاز به ورودی های زیادی دارند به همین دلیل وجود نرم افزار های خود تعریف گر، که برنامه هایی از نظر تکنیکی پیشرفته اند، لازم می باشد تا خودرو بتواند خودش را با نیاز های مخصوص استفاده کننده تطبیق دهد.توانایی مورد استفاده قرار دادن این پیشرفت ها در مکانیزاسیون کشاورزی و بیشتردر ماشین های خاک ورزی اجتناب ناپذیر است.

با توجه به کاهش قیمت های جهانی در تولید غذا و حذف کمک های مالی به تولیدات، بسیاری از کشاورزان، امروزه برای باقی ماندن در عرصه تجارت جهانی، تحت فشار های فزاینده مالی هستند.کشاورزان، راه های مختلفی را برای کم کردن هزینه های تولید، امتحان می کنند.بسیاری از کشاورزان از مزیت صرفه جویی در مقیاس های مزرعه مانند کاهش سایز کشاورزی نسبت به مزرعه های بزرگ تر و تراکتور های بزرگ تر، کار مورد نیاز در هر هکتار را کم می کنند.

به علاوه افزایش نرخ بازده کشاورزی، باغبانی، جنگلداری که در شمال اروپا به وجود آمده است این فکر را توسعه داده است که آیا چندین ماشین خودکار کوچک، موثرتر از تراکتورهای بزرگ رایج خواهد بود ؟به منظور بررسی این فرضیه، یک تراکتور کوچک با کنترل هوشمند پیشنهاد شد.این خودرو های خود کار می بایست توانایی انجام کار در 24 ساعت در یک روز در طی سال، در اغلب موقعیت های آب و هوایی را داشته باشند.

همچنین اگر این سیستم بتواند مواد شیمیایی را جایگزین استفاده زیاد انرژی مثل سوخت دیزل بکند، اثرات محیطی ناشی از سوخت های فسیلی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در ضمن با استفاده از سیستم کنترل، بهتر می توان تجهیزات را با تغییرات لازم در موارد مختلف، هماهنگ و در نهایت فشردگی خاک را خیلی کم کرد. به همین دلیل سعی می کنند این خودرو را به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور، توسعه بدهند.

فرآیند کاهش مقیاس در حقیقت با ایده ی کشاورزی دقیق شروع شد.توانایی هدایت و رهبری سیستم های محافظ گیاهان منحصر به فرد فتو تکنولوژی گفته می شو د.درکشاورزی دقیق از دستگاه هایی که تکنولوژی سودمندی دارند استفاده می شود. مثل سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS)، سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)، سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)مانند حسگرها و کنترل کننده ها در زمین که با ایجاد مدیریت مزرعه، زمین های تراز را جایگزین زمین های دست نخورده می کنند.

عوارض ناشی از افزایش روند پوشاندن کامل زمین با یک نوع گیاه منحصر به فرد، عملکرد های یکسان، نگهداری هایی با مداخله انسان، ما را متوجه مزایای بیشتر کنترل های مختلف، مخصوصا خودرو های خود کار، نسبت به ماشین های متداول می کند.

اخیرا ماشینی از این نوع ساخته شده که این خودرو ی خودکار در زراعت، بذرپاشی، وجین علف هرز، گشت زنی اکتشافی، کاربرد کود ها و مواد شیمیایی، آبیاری و برداشت محصول استفاده می شود. دو مثال خوب از این فرایند در زمینه اکتشاف و شناسایی زمین و ماشین های وجین علف هرز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>