اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرغداری

تهویه تونلی سیستمی است که فنها در یک انتهای سالن قرار گرفتند و دو دریچه بزرگ ورودی در انتهای مقابل آن نصب شده است. هوا از این پنجره ها به طور ممتد عبور می کند در سالن می افتد و از طریق فن خارج می شود همانند یک تونل بادی.

تهویه تونلی یکی از انواع سیستم های تخلیه هوا است. فن ها همانند پمپ هایی که جریان هوا را به خارج ارسال می کنند عمل می کنند. پمپ کردن هوا به بیرون از سالن باعث می شود که فشار هوا درون سالن کاهش یابد. فشار هوای بیرون سپس بر هوای درون ازطریق دریچه های ورودی نیرو وارد می کند. به طور خاص سالن با دریچه کناری، دریچه ورودی هوا در طول دو پهلوی کناری سالن قرار گرفته است.هوا وارد می شود وبسرعت حدود 50درصد از سرعت اولیه آن کاسته می شود. واین به عنوان جریان خروجی است. در یک سالن تهویه شده با سیستم تونلی هوا تنها به سالن از یک انتهاآن وارد می شود.

وحرکت روبه پایین می کند درست همانند آب که درون لوله آب حرکت می کند.هوا در حالی که وارد سالن می شود می تواند به وسیله پد های سردکننده تبخیری یا با استفاده از مه پاش که در طرفین کنار سالن قرار گرفته اند سرد خنک شود. در شرایط نامناسب سیستم تهویه تونلی باید با حداکثر ظرفیت فن به خصوص فن های کناری کار کند مقدار موثر خروجی تهویه تونلی باید متعادل باشد و در مقابل با افزایش وزن افزایش یابد تامیزان مرگ میر در اب هوای بیش از حد گرم کاهش یابد.تهویه تونلی چطور کار می کند:

جریان هوا یکی از بیشترین روشهای موثر بر خنک سازی پرندگان درآب هوای گرم است.به عنوان مثال جریان هوا گرمای بدن پرنده را از بین می برد.و برای پرنده احساس خنکی ایجاد می شود. بیشترین مقدار جریان هوا، بیشترین مقدار خنک سازی تولید می کند.خنک سازی تولید شده، از حرکت هوا به طور رایج بر اثر وزش باد ایجاد می شود.

تهویه تونلی منجر می گردد که تا بسرعت هوا به طرف پایین در طول سالن حرکت کند. سرعت هوا معمولا" در رنج 350 تا 400 پا در هر دقیقه است که برابر است با 4 تا 5 MPH. سرعت در این رنج باعث می شود تا اثرات خنک سازی بیشتر شود در نتیجه دما به 10F سقوط کند. زمانی که دما افزایش می یابد این اثر کاهش می دهد. اما خنک سازی زمانی انجام می گیرد که دما به نزدیک یا بالاتر از 90S برسد که در تابستان در فلوریدا مرسوم است. زمانی که به بیشترین خنک سازی نیاز داشته باشیم یک سیستم سردکننده تبخیری مورد نیاز است.

این را باید بخاطر داشت که گر چه سیستم تونلی به طور موثری باعث افزایش راحتی پرنده و عملکرد پرنده در آب و هوای گرم می شود، جهت تهویه درآب هوای سرد نامناسب است. درآب و هوای سرد وقتی میزان تهویه به مینیمم کاهش یابد تهویه تونلی می تواند کار کند در مقابل شما با بیشترین اختلاف از یک انتها تا انتهای دیگر سالن از لحاظ دمای هوا، رطوبت و ترکیبات ناحیه ای به عنوان مثال گاز امونیاک و گرد غبار شاهد هستیم.

سیستم تهویه تونلی بتنهایی نمی تواند هیچ وقت دمای درون را به پایین تر از سطح دمای بیرون ساختمان کاهش دهد. اگر دمای پایینتر را بخواهیم پس یک سیستم خنک کننده با قابلیت دسترسی به خنک سازی تبخیری را باید در دسترس داشته باشیم که به طور رایج این سیستم خنک کننده در فلوریدا استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>