اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

فیلترهای آب گرانشی فیلترهای تصفیه آب، بر پایه نیروی جاذبهتصفیه گرانشی امروزه یکی از تکنیک های معمول تصفیه آب است، درست مثل زمانی که آب را برای از بین بردن باکتری ها می جوشانید. در برخی از موارد، در هر دو روش، مزایای مشابهی را دریافت می کنید. فیلترهای آب گرانشی فیلترهای تصفیه آب، بر پایه نیروی جاذبه می باشند که در زیر به نحوه عملکرد آنها اشاره خواهد شد.

سیستم های فیلتر آب گرانشی چگونه کار می کنند؟

با استفاده از این نوع سیستم شما یک واحد پایدار آزاد دارید که آن را در درون آب قرار می دهید و اجازه می دهید که گرانش کار خود را آغاز کند. اما در یک توضیح دقیق تر، این واحد دارای دو محفظه است. محفظه بالایی جایی است که آب را در آن قرار می دهید در حالی که بخش پایین جایی است که تصفیه در آن شروع می شود.

در داخل کارتریج های سرامیکی میکروپروسسوری، شما می توانید مقداری زغال چوب فعال را نیز که به عنوان گرانول کربن فعال (GAC) شناخته شده در هنگام فیلتر کردن آب آشامیدنی خود، پیدا کنید.
این ترکیب برای یک فیلتر تصفیه آب گرانشی، همانطور که در این منبع بیان شده است، این راه در برابر انواع مختلف آلاینده ها مانند باکتری های بیماریزا و انگلی که ممکن است باعث بیماری های تند و زننده مثل وبا، دلتنگی و بیماری های خفیف شود بسیار موثراست.این فرایند همچنین می تواند آب آشامیدنی در برابر مواد شیمیایی مانند فلوراید، کلر و غیره فیلتر کند. فلزات سنگین مثل سرب، مس و جیوه نیز در فهرستی از این چیزهایی هستند که احذف آنها باعث افزایش سلامتی در کودکان می شود.

فیلتر های تصفیه آب در برابر نور چگونه عمل می کنند؟

اولین دستگاه تصفیه آب گرانشی در سال 1835 در لندن ساخته شد. ملکه ویکتوریا جان دولتون (که بعدا به سلطنت دوولتون تبدیل شد) درخواست کرد تا یک فیلتر آب با توانایی ساخت سرامیک تولید کند. با استفاده از مواد مختلف زمین و خاک رس، او اولین دستگاه فیلتر گرانشی سنگی را تولید نمود، به نام فیلتر آب Doulton.

مزایا و معایب

اکنون به طور مستقیم به مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب گرانشی می پردازیم. و به این بپردازیم که چرا نیاز است از این نوع فیلتراسیون استفاده کنیم؟

  • این سیستم تصفیه در واقع بسیار ساده و کارآمد است.
  •  انواع اندازه ها را انتخاب کنید.
  • شما تقریبا می توانید آن را در هر جای خانه خود استفاده کنید
  • تقریبا به نگهداری خاصی نیاز ندارد. شما فقط باید فیلتر آن را یک یا دو بار در سال تعویض کنید.
  • نیاز به برق ندارد.
  • حتی می توانید آن را خودتان بسازید. نیازی به خریداری آن نیست.

معایب

  • برخی از قطعات دستگاه تصفیه آب ممکن است گران باشد پس مراقب آنها باشید. هزینه های جایگزینی برای قطعات واحد می تواند از حدود 25 تا شاید حتی یک به صد باشد. باز هم هزینه ها هنوز به نوع فیلتر آب بستگی دارد. گرانش آن برایتان ارزان می شود، اما قطعات آن نه.• شما باید برآورد درستی از حداقل میزان مصرف آب در هر روز مصرف را داشته باشید. خرید یک فیلتر بزرگ می تواند بسیار گران باشد و نوع کوچک ممکن است برای شما یا خانواده تان به درستی کار نکند، مخصوصا در یک روز گرم تابستان.
  •  برخی از این دستگاه ها ممکن است فرایند تصفیه را به کندی انجام دهند.
  • در نهایت، خرید آن - با اینکه ممکن است آن را به عنوان سرمایه گذاری بدانند - در واقع گران است.
  • اینها احتمالا دلایلی هستند که یک دستگاه تصفیه آب گرانشی را محبوب و یا نفی می کند. شما گزینه های مختلفی در اندازه های متفاوت دارید اما مزایا تقریبا یکسان هستند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>