اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

تفاوت اصلی بین یک دستگاه تصفیه آب و یک نرم کننده آب چیست؟ کدام سیستم برای ما بیشتر ضروری و لازم است؟ اینها بعضی از سوالاتی هستند که اغلب مردم هنگامی که می خواهند کل آب ورودی به خانه خود را تصفیه کنند می پرسند؟. درک اولیه مکانیزم عمل این دو نوع سیستم برای تصمیم گیری در مورد خرید هر کدام در تصفیه آب خانگی اهمیت بسیاری دارد. در مقاله ذیل به مقایسه دستگاه تصفیه آب و نرم کننده آب خواهیم پرداخت.

فیلتر آب یا نرم کننده آبعلت تفاوت در نام آنها چیست؟

دستگاه های تصفیه آب، هر سیستمی است که می تواند آلوده کننده ها را از آب خارج کند و آب را تصفیه کند. که می توانند شامل سیستم های کوچک آب آشامیدنی RO و همچنین فیلتر های آب خانگی بزرگی که کل آب را در سراسر خانه تصفیه می کنند، باشند. نرم کننده های آب، همانطور که از نامشان پیدا است، یک نوع فیلتر کلی آب خانه است که سختی آب را از بین برده و آن را نرم تر می کند.

بنابراین، در حالی که می توانید بگویید یک نرم کننده آب نیز می تواند به عنوان یک دستگاه تصفیه آب استفاده شود، اما اصطلاح "فیلتر آب" شامل محدوده بسیار گسترده تری از محصولات تصفیه کننده آب است که شامل چیزی بیش از نرم کننده آب هستند. فیلترهای کربن، فیلترهای حذف آهن و فیلتر گوگرد، فیلترهای رسوب و فیلتر جذب فلوراید نمونه هایی از فیلتر های است که می توان در کل خانه از آن استفاده کرد. این سیستم ها کاملا از هم مختلف هستند که عملکردهای تصفیه آب کاملا متفاوتی را انجام می دهند.

فیلترهای کل آب خانه چگونه کار می کنند؟

دستگاه تصفیه آب خانگی از طیف گسترده ای از فن آوری های تصفیه آب برای درمان آلودگی آب استفاده می کنند. لایه های رسانای پیشرفته برای حذف آلاینده ها از طریق جذب از آب، تبادل یونی، فیلتر کردن میکرون، تبدیل کاتالیزوری و اکسیداسیون استفاده می شود. انواع مختلفی از رساناها وجود دارد و قابلیت انعطاف پذیری آن ها اجازه می دهد همه چیز را از مواد شیمیایی طبیعی و صنعتی تا فلزات سنگین از آب حذف کنند. به این صورت که ابتدا آنها را به دام انداخته و سپس از طریق فرآیند چرخه های تمیز کننده پس زمینه و یا رساناها و جایگزینی Catridge آنها را حذف می کنند.

برای نگرانی های میکروبی، لامپ های UV تعبیه شده در آنها برای استریل کردن آب از طریق حمله به DNA آلودگی های میکروبی با نور ماوراء بنفش که به طور موثر باکتری ها، ویروس ها و کیست ها را از بین می برد، مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر، غربال و غشاء همچنین می تواند برای حذف آلاینده ها در محدوده وسیعی از رگرسیون های میکرونی استفاده شوند.

نرم کننده های آب چگونه کار می کنند؟

وظیفه سنگین نرم کننده فیلتر آب برای درمان سختی آب با استفاده از نمک و رزین های تبادل یونی برای کاهش سختی کلسیم و منیزیم از آب است. این رزین ها در یک محلول سدیم پوشش داده می شوند و وقتی آب سخت در تماس با دانه های رزین قرار می گیرد، یون های کلسیم و منیزیم از محلول به محل فعال در رزین منتقل می شوند و با یون های سدیم در محلول جایگزین می شوند.

جایگزین های نرم کننده کننده آب بدون استفاده از نمک برای افرادی که نمی خواهند نمک یا مواد شیمیایی را به آب اضافه کنند در دسترس هستند. این سیستم های کم نمک از یک رسانه سرامیکی پیشرفته استفاده می کنند که به طور موثری خواص پوسته شدن آب سخت را بدون نیاز به احیا، جذب و خنثی می کنند، بدون نیاز به بازسازی، بازشویی و یا برق. آنها همچنین با محیط زیست سازگار هستند زیرا نیازی به شستشو با آب و برق ندارند، نگهداری آنها آسان تر است و 100٪ بدون نمک هستند که آنها را جایگزین بهتر و طبیعی تری برای نرم کننده های آب می دانند.

انتخاب یک سیستم

نرم کننده کننده های آب، عالی ترین سیستم های تصفیه آب هستند که از خانه شما را از اثرات زیان بار آب سنگین در امان نگه می دارند. با این حال، اگر مشکلات دیگری مانند آب کلری، آلودگی باکتری یا رنگ آمیزی آهن داشته باشید، باید یک دستگاه تصفیه آب را برای کل خانه خود در نظر بگیرید. برای صاحبان خانه بهتر است که هر دو نرم کننده آب و دستگاه فیلتر آب را در خانه وصل کنند واین عمل یک پوشش کلی برای تصیه هر چه بهتر آب ورودی به خانه است. فیلترهای کل خانه در حال حاضر بسیار کارآمد، طولانی مدت و بسیار مقرون به صرفه است و سرمایه گذاری بر روی انها کار مفیدی است تا این که سلامت خود و خانه را تا سال های زیادی تضمین کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>