اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

نرم کننده آب یک واحدی است که برای از بین بردن مواد معدنی که موجب سختی آب می شود، استفاده می شود. هنگامی که آب حاوی مقدار زیادی کلسیم و منیزیم است، آب سخت نامیده می شود. آب سخت مشکلات زیادی در خانه شما ایجاد می کند که ممکن است متوجه آن نشده باشید. آب سخت باعث مسدود شدن لوله ها، حل نشدن صابون و مواد شوینده حلال در آب، و باقی گذاشتن اثرات آب بر روی سطوح است. همچنین باعث ایجاد رسوب در داخل لوله ها و لوازم آب می شود که باعث کاهش کارایی شوفاژ های خانگی شما و گرم کننده های آب می شود.

این به این معنی است که انرژی بیشتری برای گرم کردن آب استفاده می شود که منجر به افزایش هزینه های انرژی خواهد شد. صابون نیز خاصیت پاک کنندگی خود را در آب سخت از دست می دهد زیرا نسبت به کلسیم یا منیزیم موجود در آن واکنش نشان می دهد. شستشوی پوست بدن با آب سخت نیز باعث خشکی و ترک خوردگی آن می شود. موهای شسته شده در آب سخت نیز ظاهری نامرتب و چسبنده دارند. برخی ممکن است این نتایج سختی آب را تجربه کرده باشند و دیگران ممکن است به نحوه شستشو لباس ها، پوست و مو خود عادت کرده باشند.

از همه مهم تر، حفاظت از خانه شما با استفاده از دستگاه های نرم کننده آب برای افزایش طول عمر لوله ها و لوازم خانگی نسبت به افزایش رسوبات ناشی از آن است.برای کاهش اثرات منفی آب سخت، می توانید از یک دستگاه نرم کننده آب استفاده کنید. نرم کننده های آب، مبادلات یونی خاصی هستند که برای حذف یون هایی که به طور مثبت شارژ شده اند طراحی شده اند. سیستم های مقابله با رسوب یون های کلسیم را به بلورهای کلسیم تبدیل می کنند که پایدارتر هستند و نمی توانند به لوله ها، سطوح، سخت افزار یا وسایل دیگر رسوب کنند.

این کریستال های تولیدی بسیار کوچک هستند و به راحتی با جریان آب شسته می شوند. آنها بی ضرر، خنثی، مقاوم در برابر حرارت و کاملا پایدار هستند و به سطوح مثل لوله ها و شوفاژهای شما متصل نخواهند شد تا باعث رسوب آهک شوند.آب تصفیه شده با یک نرم کننده آب در مقایسه با آب سخت تصفیه نشده مزایای بسیاری دارد:

  • باعث تمیزی و شفافیت هر چه بیشتر ظروف شیشه ای، آینه، کاشی، اتومبیل، ظروف نقره ای و یا هر دستگاه دیگری که با آب مرتبط است، می شود.
  • پوستی تمیز تر و نرمتر به ارمغان می آورد و موهای صاف و خوش حالتی را به شما هدیه می دهد.
  • اثرات صابون را کاهش می دهد و باعث کاهش کارهای خانه می شود.
  • باعث استفاده کمتر از صابون و شامپو به عملکرد بهتر آنها می شود.
  •  لباس های نرم تر بدون مواد معدنی سخت که در پارچه ها رسوب می کنند، پارچه های با عمر طولانی تر و سفید تر به دلیل از بین رفتن رسوبات خاکستری ناشی از آب سخت را برای ما فراهم می کند
  • طول عمر تمام لوازم استفاده کننده از آب مانند دستگاه های قهوه ساز، یخ سازها، ماشین ظرفشویی، آب گرمکن و تجهیزات لباسشویی را بهبود می بخشد.
  • در هزینه های انرژی ماهانه صرفه جویی میکنید و خسارت ناشی از آب سخت را به لوازم خانه کاهش می دهید.

مزایای استفاده از نرم کننده های جدید بدون استفاده از نمک در برابر نرم کننده های سنتی مبتنی بر نمک
دو نوع دستگاه نرم کننده آب، نرم کننده آب با استفاده از نمک و نرم کننده آب بدون استفاده از نمک وجود دارد. نرم کننده های آب با استفاده از نمک باعث می شود تا احساس نرمی پوست بیشتری در حمام داشته باشید و همچنین متوجه می شوید که صابون حباب های بیشتر تولید می کند. از دیگر مزایای که شما بعد از استفاده از این دستگاه ها مشاهده می کنید می توان به رنگ روشن تر لباس های شما بعد از شستشو، کاهش حجم رسوبات در دوش حمام و پوستی نرم تر است.

سیستم های بدون نمک نیز باعث ایجاد رسوبات کمتر در لوله ها و ابزار آلات آبی می شوند و لباس های روشن تر و پوست نرم تر را با استفاده از یک روش سالم تر فراهم می کنند. مزیت اصلی سیستم های بدون نمک، توانایی نرم کنندگی آب بدون نیاز به اضافه کردن سدیم به آب است. این سیستم موجب سلامت بیشتر قلب می شود و همچنین با محیط زیست سازگارتر است. سیستم های سنتی مبتنی بر نمک، با افزودن نمک به آب که می تواند تأثیر منفی روی افراد دارای فشار خون بالا و بیماری های قلبی داشته باشد، عمل می کنند.

بعضی از شهرها به علت داشتن محتوای سدیم در فاضلاب، استفاده از نرم کننده های آب مبتنی بر نمک را ممنوع کرده اند. سیستم های بدون نمک بدون نیاز به نگهداری و بدون اتلاف آب، بدون نیاز به برق و بدون نمک یا هرگونه مواد شیمیایی هستند. در مقایسه با سیستم های مبتنی بر نمک، سیستم های بدون نمک نیاز به توجه کمتری برای نگه دار ی هستند، زیرا رسانا های بکار رفته در آنها می توانند تا 5 سال بدون جایگزینی به زندگی خود ادامه دهند. سیستم های مبتنی بر نمک نیاز به افزودن نمک را به طور ماهانه تجدید می کنند.

سیستم های مبتنی بر نمک وظیفه سنگینی برای از بین بردن سختی آب دارند. آنها با چند نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و سلامت روبرو می شوند، به طوری که بیشتر به افرادی توصیه می شود که از آن استفاده کنند که سختی آب در خانه های آنها بسیار بالا است. سیستم های بدون نمک 100٪ بدون نمک هستند و آب سالمی را برای نوزادان، سالمندان و افراد خانواده تامین می کنند. این سیستم ها بدون نیاز به سدیم، مواد شیمیایی، اصراف آب و فاکتور های برق بالا می توانند آرامش بالایی را برای شما فراهم نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>