اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

چرا ما به یک دستگاه تصفیه آب ورودی به خانه نیاز داریم؟در این روزها تمام منابع آب آشامیدنی ما از جمله سیستم های آب شهری، چاه ها، دریاچه ها و رودخانه ها دارای سطحی از آلودگی هستند. آلاینده ها شامل مواد معدنی طبیعی و مواد شیمیایی و محصولات جانبی آنها است. اگرچه بدن ما قادر به حذف این سموم است، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مواد شیمیایی مضر می تواند سلامت هر فرد را تحت تأثیر قرار دهد.

ماده شیمیایی اصلی مورد استفاده برای ضدعفونی آب شیرین کلر است. کلر به طور معمول برای ضد عفونی کردن آب استفاده می شود، زیرا بسیار ارزان است و در کشتن باکتری ها و ویروس ها برای جلوگیری از بیماری های منتقله از آب مفید است. با وجود همه اینها، کلر محصولات جانبی تولید می کند که می تواند برای سلامت ما در طولانی مدت مضر باشد. علاوه بر کلر، آلودگی های مضر دیگری از قبیل آرسنیک، فلوراید، کروم، سرب و غیره آبهای آشامیدنی را فراگرفته اند. سرب می تواند از طریق خوردگی لوله کشی و لوله های وارد شده به خانه شما و یا از طریق فرسایش رسوبات طبیعی در آب ایجاد شود.

اثرات سلامتی قرار گرفتن بیش از حد در معرض فلزات سنگین می تواند جدی باشد، مخصوصا برای کودکان و نوزادان. برای اینکه این آلاینده ها از خانه ما حذف شوند، لازم است از یک دستگاه تصفیه آب کلی خانگی برای انجام این کار استفاده کنیم.دو نوع دستگاه تصفیه آب خانگی وجود داردبرای تعیین اینکه کدام سیستم فیلتر آب کل خانه برای شما بهتر است، ابتدا باید بدانید که چه آلاینده ها در آب خانه شما موجود است و باید از آن حذف شوند. این کار نوع فیلتر مورد نیاز برای خانه شما را تعیین می کند. برخی از فیلترهای معمول استفاده شده عبارتند از رسوب، کربن، آهن، فلوراید، آرسنیک و بسیاری دیگر.

دو نوع اصلی از دستگاه تصفیه آب کلی خانه وجود دارد که عمدتا بین نوع محافظت و ظرفیت تفاوت دارند. در ابتدا یک آلودگی را به عنوان نمونه انتخاب می کنیم تا بتوانید اجرای مختلف و عملکرد دو نوع سیستم را بهتر توضیح دهیم. اگر رسوباتی به رنگ نارنجی و قهوه ای را مشاهده می کنید، به یک سیستم برای حذف آلاینده های آهن نیاز خواهید داشت. سیستم اول یک سیستم فیلتراسیون سنگین است. از آنجا که از مقدار زیادی از رسانا های فیلتر در این سیستم استفاده می شود، این سیستم بهترین سیستم حذف آلاینده است. رساناها در یک مخزن با ارتفاع 50 اینچ قرار گرفته اند و از ورود آهن برای 5 تا 10 سال بدون تعویض رسانا ها جلوگیری می کند.

در این سیستم مخزن فشرده آن به خط اصلی تامین آب خانه متصل است. نوع دوم سیستم کارتریج آب با ظرفیت استاندارد است. فیلترهای آب کارتریج در داخل محفظه فیلتر بادوامی قرار گرفته است تا آب آلوده را در سراسر خانه تصفیه کند. این فیلترها به طور معمول دارای عرض 4.5 اینچ، طول 10 و ارتفاع 20 اینچ هستند و در خط لوله اصلی قرار می گیرند. این سیستم های با ظرفیت استاندارد معمولا مقرون به صرفه تر هستند، اما نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند، زیرا توصیه شده که فیلتر های جایگزین را سالانه تعویض کنید.

مزایای استفاده از یک دستگاه تصفیه آب کلی ورودی خانه

  • آب تمیز، فیلتر شده از هر منبع آب در خانه ظاهر می شود.
  • دوش و حمام هایی سالم تر
  • افزایش طول عمر لوازمی که از آب استفاده می کنند
  •  پوست و موهای سالم

اگر منبع آب شما هیچ آلودگی خاصی نداشته باشد، یک سیستم فیلتراسیون کامل کربن خانه به شما برای تمیزی بیشتر آب توصیه می شود. با این حال، اگر مشکلات آبی خاصی دارید، به یک سیستم تصفیه آب خانه کامل اختصاص داده شده برای بهبود مشکل خود نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، اکثر کاربران ممکن است مسائل مربوط به آلودگیهایی از قبیل رسوب، آهن یا باکتری ها داشته باشند.

انواع مختلفی از فیلترهای کل خانه در دسترس وجود دارد که برای مراقبت از انواع آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرند.تأثیر مثبت آب پاک در زندگی ما بی اندازه است، پس مراقبت از آب مصرفی تان و مراقبت از بدن خود را جدی بگیرید!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>