اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

اگر شما فقط از یک سیستم تصفیه آب کلی خانگی در خانه خود استفاده می کنید، آب خانه شما به احتمال زیاد برای نوشیدن و یا پخت و پز کاملا بهینه نیست. دستگاه تصفیه آب خانه شما به احتمال زیاد فقط چند نوع از آلاینده ها را بهبود می بخشد، زیرا وظیفه فیلترهای تصفیه کل آب ورودی به خانه ها به طور عمده تصفیه آب برای حمام کردن، تمیز کردن و استفاده آن در برنامه های کاربردی عمومی است. یک فیلتر کل آب ورودی به خانه باعث می شود که آب خانه شما پاکیزه تر شود، اما تنها یک سیستم اسمز معکوس (RO) می تواند آب آشامیدنی کاملا مطمئنی را برای شما تامین کند.

با این حال، فیلتر تمام خانه شما به شما یک سطح حفاظتی را ارائه می دهد که پیشرفت بهتری نسبت به آب شیر تصفیه نشده است. برای درک بهتر اثربخشی فیلتر فعلی، شما ابتدا باید تعیین کنید که سطح آلودگی در آب خانه شما چه میزان است و شما به چه نوع سیستمی برای رفع آن نیاز دارید و محدودیت ها و امکانات سیستم مورد نظر خود را نیز کاملا بررسی نمایید.با استفاده از آزمایش آب و دانستن نوع آلاینده های موجود در آن، دستگاهی مناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

اگر در شهر شما سازمانی در رابطه با آب شهری وجود دارد، باید بتوانید یک گزارش سالانه از شرکت آب در شهر خود دریافت کنید که انواع و سطوح آلاینده هایی را که در آب منزل شما موجود است را بررسی کرده و نتیجه را به شما اطلاع دهد. این گزارش ها معمولا تحت استاندارد EPA هستند که محدودیت های وجود هر آلاینده در آب را نیز بیان می کند، بنابراین این اطمینان را حاصل کنید که سطح آلودگی ها مطابق با استاندارد آنها باشد. راه دیگری برای تعیین اینکه چه آلاینده هایی در آب خانه شما موجود است آزمایش ظاهر و بوی آب است. آیا آب خانه شما دارای بویی مانند بوی یک استخر شنا هست و یا دارای بویی مانند بوی یک تخم مرغ پخته ؟

آیا رنگ آب خانه شما کدر و گل آلود است؟ آیا در دوش حمام خود و یا سینک ظرفشویی خود رسوبات قرمز رنگ و یا لکه های سفید می بینید؟ این ها همه نشانه هایی است که آب خانه شما آلوده است و سیستم تصفیه فعلی شما بی اثر است و باید با یک سیستم فیلتر جدیدی جایگزین شود. اگر آب در خانه شما با مشکل جدی روبرو شد حتی می توانید نمونه ای از آن را برای ارزیابی بیشتر به یک آزمایشگاه برسانید.

افرادی که به طور خاص نیاز به آب پاکیزه ای دارند، باید حداقل یک بار در سال در طول فصل بهار برای حفاظت در برابر عدم تغییر شرایط آب در خانه آزمایشات مورد نیاز را انجام دهند. باوجود اینکه این عمل می تواند برای شما بار مالی بیشتری داشته باشد اما نتایج به دست آمده از این آزمایشات بسیار دقیق و کامل است و می توانید با اطمینان به آنهاو انتخاب سیستمی مناسب با نیاز خانه خود، آبی پاکیزه را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید.

تشخیص نوع سیستم تصفیه موجود در خانه

اگر هر چند هفته یکبار مجبور به اضافه کردن نمک به سیستم خود هستید، احتمالا یک نرم کننده آب دارید که یکی از انواع سیستم های فیلتر کل آب خانگی است. نرم کننده های آب، سیستم های تبادل یونی هستند که برای نرم شدن آب استفاده می شوند. در حالی که رسوب و برخی از مواد معدنی مضر را از آب حذف می کنند، نمی توانند اکثر آلودگی های موجود در آب را تصفیه کنند. مواد شیمیایی ناسالم، باکتری ها، فلزات سنگین و محصولات ایجاد شده به واسطه وجود کلر توسط یک نرم کننده کننده از آب حذف نمی شوند. نرم کننده ها در واقع با اضافه کردن نمک به آب باعث می شوند که آن آب حتی برای آشامیدن و شستشو خیلی مناسب نباشد.

شما ممکن است برای تشخیص نوع فیلتر موجود در دستگاه تصفیه آب خانه خود نیاز داشته باشید آن را باز کنید. اگر از نوع آن مطمئن نیستید بهتر است تصویر فیلتر خود را به یک شرکت آب آنلاین ارسال کنید تا به صورت رایگان نوع آن را برای شما ارزیابی نمایند. اگر سیستم شما از رسوب و فیلتراسیون کربن فعال استفاده می کند، شما می توانید بهتر از آب در برابر آلودگی ها نسبت به یک نرم کننده آب محافظت کنید.

سیستم فیلتراسیون کربن فعال کل آب خانه مواد شیمیایی موجود در آب شیرین از جمله ضد عفونی کننده های قوی مانند کلر و کلرامین ها که برای تصفیه آب شهری مورد استفاده قرار می گیرند را حذف خواهند کرد. وجود این مواد در آب حتی در سطوح پایین می تواند سبب بروز خارش پوست، واکنش های آلرژیک و سایر نگرانی های بهداشتی باشد.از دیگر آلودگی های مضر موجود در آب می توان به باکتری هایی مانند e.coli، کریپتوسپوریدیوم، سالمونلا، ژیاردیا و باکتریهای کولورکتیک اشاره نمود.

این آلاینده های میکروبی توسط کلر و کلرامین کنترل می شوند؛ با این حال این مواد می توانند راه خود را به آب آشامیدنی از طریق محفظه های تصفیه آب، شکاف های اصلی آب و یا حتی حوادث رخ داده در مسیر لوله های آب تا خانه شما، پیدا کنند. بهترین راه برای از بین بردن این مواد شیمیایی، استفاده از سیستم فیلتراسیون کربن فعال کاتالیزوری آب در کل خانه است، در حالی که استفاده از یک سیستم فیلتراسیون آب بر اساس نور UV، آب خانه شما را در برابر آلاینده های میکروبی مانند باکتری ها و کیست ها به صورت موثری تصفیه خواهد کرد.

سیستم های اسمزمعکوس یک پیشنهاد عالی برای خانه شما

فیلترهای دستگاه تصفیه آب کل خانگی تنها می توانند انواع خاصی از آلاینده ها را درمان و حذف کنند، زیرا آنها برای تصفیه آب مورد نیاز در کل خانه از جمله حمام کردن، شست و شو وغیره طراحی شده اند. این سیستم ها ضرر مواد شیمیایی و میکروب های مضر موجود در آب ورودی به شیرها و حمام را کاهش می دهند، اما آب آشامیدنی تولید نمی کنند. برای حصول اطمینان از داشتن آب آشامیدنی مناسب، باید از یک سیستم اسمز معکوس استفاده کنید.

تکنولوژی RO آلاینده های آب حتی در اندازه 0.0001 میکرون را فیلتر می کند و تا 99 درصد آلاینده ها را از آب حذف می کند تا کیفیت آب آشامیدنی فوق العاده خالص را برای شما تامین کند. سیستم اسمزمعکوس در حال حاضر کارآمدترین تکنولوژی موجود در بازار است و اغلب با فیلترهای دستگاه تصفیه آب کل خانه ترکیب می شود تا بهترین راه حل برای تصفیه آب در خانه را ارائه دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>