اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

در این مقاله سعی شده شما بدانید چگونه می توانید از دستگاه تصفیه آب ازن در خانه خود استفاده کنید. همچنین چگونه آب مورد نیاز برای آکواریوم و آب برای استخر خانه و آبگرمکن خود را از طریق این دستگاه تامین کنید. ازن آب را با از بین بردن آلودگی های بیولوژیکی که می تواند باعث آسیب رساندن به موجودات زنده در هنگام مصرف و یا زمانی که با پوست در تماس باشند، ضد عفونی می کند. با اکسید کردن و جدا کردن آهن، گوگرد و منگنز ازآب و راه حل خوبی برای از بین بردن این مواد از درون آب هست. همچنین قادر است طعم و رنگ بد را از آب آشامیدنی شما حذف کند.

تمام دستگاه تصفیه آب ازن موجود دارای کابل های قدرت هستند و به وسیله یک پایه به جعبه کنترل دستگاه متصل می شوند و یا به طور مستقیم به جعبه کنترل سیم کشی اصلی متصل می شوند. به کنار جعبه کنترل خود که در آن همه چیز روشن است نگاه کنید، اگر یک اسلات خالی را مشاهده کنید که معمولا سومین پلاگین است، احتمالا این را می توانید برای اتصال یک دستگاه تصفیه آب ازن به کار ببرید.

مرحله 1 - جدا کردن

  • دوشاخه را از انتهای لوله جدا کنید و سپس پمپ را روی چرخه فیلتر با سرعت کم روشن کنید.

مرحله 2 - چک کردن مکش

  • انتهای لوله را برای یک مکش ملایم توسط حس آن با کف دست خود بررسی کنید. شما باید یک جریان مکش ثابتی را در کف دست خود احساس کنید. شما همچنین می توانید برای تست مکش آن یک شی سبک بزرگ را در برابر خروجی لوله قرار دهید تا ببینید آیا شی می تواند ر مقابل دهانه لوله ثابت بماند و یا خیر؟

مرحله 3 - سیم را بررسی کنید

  • به جعبه کنترل نگاه کنید و انتهای سیم را شناسایی کنید که ببینید آیا با خروجی دستگاه تولید ازن مطابقت دارد و یا خیر. دستگاهی را تهیه نمایید که با جعبه کنترل شما مطابقت داشته باشد.

مرحله 4 - پیدا کردن محل

  • مکان مکانی را پیدا کنید که جعبه کنترل شما را ایمن نگه می دارد و مطمئن شوید که هرگز در تماس با آب قرار نخواهد گرفت.

مرحله 5 - ایجاد یک حلقه

  • ایجاد یک حلقه، که به عنوان Loop Hartford در لوله کشی شناخته می شود. این کار باعث می شود که آب از پشت به دستگاه تصفیه آب ازن اضافه نشود. این عمل بسیار مهم است زیرا ورود آب باعث می شود دستگاه شما به خطر بیافتد و گارانتی آن را بی اعتبار خواهد کرد و شما نمی خواهید که این اتفاق بیفتد. آب هرگز نباید وارد دستگاه شود و یا در آن انباشته شود.
  • لوله ای را که بیش از حد کوتاه است را با یک لوله طولانی جایگزین کنید تا مطمئن شوید که مکانیزم به درستی کار می کند. کیت های ازن شامل دستورالعمل هایی می شوند که نصب را برای شما آسان تر می سازد. همیشه این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که دستگاه تصفیه آب شما درست نصب شده است این کار اجازه خواهد داد که ازن به درستی از طریق لوله به داخل آبگرم کشیده شود.

مرحله 6 - وصل دوشاخه

  • اکنون سیم را به منبع برق وصل کنید. دستورالعمل تولید کننده را در مورد چگونگی کارکرد درست دستگاه بررسی کنید.

مرحله 7 - مشاهده آبگرم

  • چرخه فیلتر دستگاه را روشن کنید و آبگرم را مشاهده کنید، باید یک فوراه که حباب های کوچک تولید می کند، را مشاهده نماید. ازن از این حباب ها برای ورود به آب آبگرمکن استفاده می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>