اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

به احتمال زیاد شما با فیلترهای زغال چوب با استفاده از پارچ های دستی فیلتر آب که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد آشنا هستید. با این حال، اگر آب درون خانه شما دارای یک مزه بدی است و یا آب لوله کشی شما در معرض آلودگی قرار دارد، با نصب یک دستگاه تصفیه آب با فیلتر زغال چوب باید بتوانید این مشکلات را حل کنید.

انواع فیلترهای آب زغال سنگی

هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب با زغال چوب باید توجه کنید که سه نوع اساسی از آن وجود دارد:

  • زغال چوب آغشته به نقره فعال: این نوع از زغال چوب توانایی کشتن باکتری ها را در یک فیلتر آب زغال چوب فراهم می کند.
  • بلوک کربن: این نوع به عنوان بهترین فیلتر آب زغال چوب محسوب می شود، اما عملکرد آن بسیار آهسته تر از دیگر مدل های فیلتر های زغال چوب است.
  • درجه بندی میکرونی: درجه بندی میکرون 1 (یک) و یا کمتر به شما توصیه می شود زیرا که با دقت از ورود باکتری های مضر و آلودگی ها به آب جلوگیری می کند.

دستگاه تصفیه آب با فیلتر زغال چوب چگونه کار می کنندبدترین آلودگی های آب شامل Cryptosporidium و Guardia هستند. زغال چوب ناخالصی ها و آلودگی ها را از طریق گذراندن آب از درون زغال چوب حذف می کند. یک سیستم تصفیه آب خوب باید بنزن، کلر، آفت کش ها و رادون را از آب آشامیدنی حذف کند.

از یک دستگاه تصفیه آب زغال چوب انتظار نداشته باشید تا همه آلودگی ها را از آب حذف کند، زیرا برخی از مواد معدنی موجود در آب به حفظ سلامتی بدن شما کمک می کند و برای بدن شما ضروری است. اگر شما در ناحیه ای زندگی می کنید که در آن ناحیه آلودگی بسیاری در آب وجود دارد، باید به یک دستگاه تصفیه پیش فیلتر آب فکر کنید. فیلترهای دستگاه تصفیه آب زغال چوب باید هر شش ماه یک بار تعویض شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>