اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

زمانی که در سفرهای تفریحی و برای گردش به فضای باز رفته اید نیاز به تصفیه فوری آب دارید، در این زمان شما به احتمال بسیار به یک دستگاه تصفیه آب دسترسی ندارید، پس قرص های تصفیه آب می تواند بهترین گزینه در حذف ناسازگاری و آلاینده ها موجود در آب آشامیدنی که می تواند سلامت شما را تهدید کند، باشند.

اگر می خواهید بدانید که قرص های تصفیه آب چگونه عمل می کنند، اطلاعات زیر تمام آنچه را که باید در مورد این نوع قرص ها بدانید را برای شما فراهم کرده است.اگر چه قرص های تصفیه آب بسیار برای تمیز کردن آب آشامیدنی از ناخالصی ها و یا مواد شیمیایی مضر مفید هستند، باید به این نکته توجه داشته باشید که آنها نمی توانند ذرات بزرگ آلاینده ها را از آب حذف کنند (این ذرات تنها با استفاده از دستگاه تصفیه آب حذف می شوند).

هدف اصلی از تولید قرص های تصفیه آب این است که آنها آلودگی های میکروسکوپی کوچک و مواد شیمیایی که می تواند به بدن شما آسیب جدی برساند را در مواقع اضطراری حذف کنند. قرص های تصفیه آب از کلر و یا ید تشکیل شده اند؛ هر کدام از این دو ماده برای تصفیه آب مؤثر هستند.

هنگام استفاده از قرص دستگاه تصفیه آب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که 2 قرص را به نیم لیتر آب اضافه کنید.هنگامی که قرص های تصفیه را به ظرف آب اضافه کرده اید، فقط باید ظرف را کاملا تکان دهید تا قرص ها را با آب مخلوط کنید.پس از مخلوط کردن قرص با آب، چند دقیقه صبر کنید تا قرص ها عمل تصفیه را انجام دهند.

ذخیره سازی قرص های تصفیه آب برای استفاده در موارد اضطراری را به شما توصیه می کنیم تا از شما و خانواده تان، اگر آب آشامیدنی مورد استفاده تان در معرض آلودگی باشد، محافظت کند. این قرص ها را حتی برای حوادث طبیعی مانند سیل و یا زلزله در جایی امن ذخیره کنید تا در هنگام بروز چنین حوادثی خیال خود را از وجود آب آشامیدنی سالم راحت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>