اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

همانطور که می دانید یک دستگاه تصفیه آب اعم از نوع خانگی و یا صنعتی و کشاورزی آن، اجزا و فیلترهای متفاوت و متعددی دارد که هر یک از این اجزا وظیفه خاص و مشخصی را در این سیستم به عهده دارد. در این مقاله بر آن هستیم تا اجزای اصلی در یک دستگاه تصفیه آب را برای شما خوانندگان سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران، تشریح نماییم.

مهم ترین اجزای یک سیستم تصفیه آب مشتمل بر فیلترهای بخش پیش تصفیه و تصفیه پایانی و اجزاء فرعی مشتمل بر شاسی و شیر آلات و تعدادی از اتصالات می باشد.فیلترهای بخش پیش تصفیه در سیستم تصفیه آب را بشناسید او لین و مهم ترین هدف بخ پیش تصفیه در سیستمهای تصفیه کمک به رساندن کیفیت آب به حدی می باشد که برای وارد شدن به ممبران های دستگاه قابل پذیرش و مورد تایید باشد.

یعنی آب باید به درجه ای از خلوص برسد تا بتواند وارد بخش اصلی دستگاه یا ممبران ها بشود. چنانچه بخش پیش تصفیه به طور مناسب و ایده آلی عمل نماید می تواند، علاوه بر کاهش گرفتگی، رسوب گیری و مستهلک شدن ممبران ها، باعث افزایش بازده و طول عمر آن ها نیز خواهد شد.در بخش پیش تصفیه از فیلترهای مختلفی استفاده شده است که در این مطلب تلاش می کنیم برای شما این فیلتر ها را تشریح نماییم.

فیلتر الیافی یا pp

  • در این فیلتر ذرات معلق مانند شن و ماسه، گل و لای، رسوبات و هر گونه ذرات جامد به طور کامل از آب حذف می شود

فیلتر کربن گرانول یا فیلتر زغالی

  • فیلرت کربنی به منظور کاهش کلر و مواد آلی بسیار زیاد در آب مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر کربن فعال

  • این فیلتر برای حذف مواد شیمیایی، آفت کش ها، آرسنیک و غیره و همچنین برطرف کننده رایحه و بهبود طعم آب هم می باشد.

فیلتر ممبران

  • این فیلتر یک غشا نیمه تراوا یا نیمه رسانا محسوب می شوند که در سیستم تصفیه آب صنعتی و یا خانگی به منظور نمک زدایی و شیرین سازی آب دریا با کمک روش اسمز معکوس مورد استفاده قرار می گیرند.از جمله ویژگیهای منحصر به فرد این فیلترها می توان به مواردی مانند پیشگیری از ورود املاح و ناخالصیهایی مانند مواد آلی و معدنی اشاره نمود. همچنین در این فیلتر کلیه املاح و نمکهای زائد و همینطور ویروسها و باکتریهای موجود در آب به صورت کامل شناسایی و حذف می گردند.

فیلتر کربن انتهای

  • این فیلتر نیز برای حذف هر نوع رایحه و مزه باقی مانده آب در طی پروسه فوق افزوده شده است. به همین دلیل است که در هنگام نوشیدن آب از یک دستگاه تصفیه آب طعم خوبی احساس میکنید.فیلتر بیو سرامیک
  • این فیلتر برای اضافه نمودن کانیهای معدنی و بهبود طعم آب مورد استفاده قرار می‌گیرد اما تأثیر گذاری آن برای تهیه پی اچ چندان قابل توجه و ملاحظه نخواهد بود.

فیلتر مینرال

  • این فیلتر هم حاوی سنگ های معدنی بوده که هدف آن افزدن میزان کمی املاح معدنی به آب می باشد که به دلیل سرعت بالای جریان اثر بخشی آن چندان قابل توجه نمی باشد.

سیستم uv

  • در برخی از دستگاه تصفیه آب از اشعه ماورای بنفش به منظور ضد عفونی و استریل نمودن کامل آب ضد عفونی شده نهایی برای حذف کامل هر گونه آلودگی میکروبی که شاید در آب باقی مانده باشد نیز استفاده می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>