اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوعی از کابل آیفون وجود دارد که به یک فویل و شیلد در ساختمان خود مجهز شده است. در این محصولات، یک لایه فویل آلومینیومی بر روی زوج سیم ها قرار گرفته است. به این نوع از کابل ها، کابل تلفن ضد نویز نیز گفته می شود. از این دسته کابل ها در کابل کشی آبفون های صوتی و تصویری نیز استفاده بسیار زیادی می شود.

تعداد زوج کابل های مخابراتی

این محصولات دارای زوج سیم هایی هستند که طول های یکسانی دارند و با ترتیب خاصی به یکدیگر تابیده شده اند. بدین ترتیب، میزان جذب نویز آن ها بسیار کم است. این سیم ها هرکدام دارای رنگ مخصوصی هستند تا در صورت نیاز، بتوان آن ها را از یکدیگر متمایز کرد. کابل آیفون از دو زوج ساخته شده و تا 200 زوج نیز به بازار عرضه می شود. از پرکاربردترین کابل های تلفن می توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • کابل تلفن دو زوج
  • کابل 4 زوج
  • کابل تلفن 6 زوج
  • کابل 10 زوج
  • کابل 15 زوج و …..

سیم تلفن (سیم رانژه)

در ادامه موضوع بهترین کابل تلفن و شناخت انواع کابل تلفن به کابل تلفن تک زوج می پردازیم. به کابل تلفن تک زوج، سیم تلفن و یا رانژه نیز گفته می شود. سیم رانژه از تابیده شدن دو سیم نازک از جنس مس و یا آلومینیوم ساخته شده است. از این سیم ها جهت ایجاد ارتباط میان پورت های ترمینال در تابلو کروز استفاده می شود. کروز تابلویی است که سیم هایی که از مرکز مخابرات کشیده می شوند، به آن وارد می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>