اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

داخل تانک مقداری روغن موجود است که آن را با ابر یا دستمال تمیز نمایید و سپس روغن بریزید.انجام این کار بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا وجود مقدار کمی آب داخل تاک باعث سوختن موتور می شود.دقت نمایید سیم های قدرت رنگ های متفاوت داشته باشند و سیم شیر ها از جنس کابل باشند.

اگر شیر الکترونیکی (بوخری) باشد کابل فیدبک (کابل طوسی رنگ) از داخل داکت سیم های قدرت عبور داده نشود و با بست روی دیوار یا از داکت دیگر عبور داده شود.سوئیچ فشار مینیمم که در کنار شیرEVD (شیر جهت پایین) قرار دارد را با سری استپ کابین سری نمایید.

همین طور میکروسوئیچ پاراشوت که در زیر کاراسیلینگ قرار دارد را با سری استپ کابین سری نمایید.دو عددسیم نازک قهوه ای و زرد را با هم سری کنید و به مدار ترموستات ببندید که اگر گرمای روغن یا موتور افزایش یافت تابلو فرمان از سرویس خارج شود.مقدار روغن داخل تانک وقتی معین می شود که جک به آخرین طبقه رسیده و روغن روی پیچ های موتور را پوشانده باشد.

در هنگام سفارش روغن دقت نمایید که پروژه اگر جای سرد سیر است از روغن T46 و اگر در جای گرم است ازT68 به نام های تجاری "بهران" یا "سپاهان " استفاده نمایید.پس از اتمام این مراحل و سیم کشی پاور و نصب تابلو فرمان و ریختن روغن داخل تانک و نصب شلنگ استارت روبه بالا نگه داشته و پیچ هوا که بر روی سر جک قرار دارد شل نمایید تا هوا خارج گردد. مقداری روغن خارج شود و در آن زمان پیچ روغن را سفت نمایید و حال جک آماده استفاده می باشد.

اگر در پروژه جک غیر مستقیم از بغل باشد باید برای انداختن سیم بکسل کاراسلینگ را به اندازه 20 سانتی متر از لول پایین ترین طبقه خارج کنید البته جک تا انتها باید خوابیده باشد و به میزان اندازه ای که سیم بکسل نیاز دارید سیم بکسل ها را ببندید.

اگر در پروژه جک مستقیم از زیر باشد باید قطر کابین که معمولا 10 سانتی متر می باشد و فاصله یوک به کابین معمولا 20 سانتی متر می باشد را حساب نمایید و به اندازه 20 سانتی متر فضای نشستن جک به اندازه نشیمنگاه جک که یک صفحه حدودا به ابعاد 50*50 دارد تا روی جک که قرار است از چاه بیرون بماند اندازه آن را حساب و با اندازه های بالا جمع کنیم و حاصل را از طول عمق چاه کسر نمایید که حاصل هر چقدر ماند ناودانی یا تیر آهن زیر صفحه جک اضافه نمایید.

اگر پروژه جک مستقیم از زیر باشد هنگام نصب جک بر روی شاستی جک به گونه ای پیش بینی گرددکه کف کابین 20 سانتی متر از کف درب طبقه پایین تر قرار گیرد.(دانستن ضخامت کف کابین و ارتفاع یوک پایین الزامی است.)

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>