اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

در حالت نصب 2 جک لوله هایی که 2 حک را تغذیه می کنند باید قطر یکسان و طول یکسان داشته باشندوتا حد امکان یکسان و به یک شکل لوله کشی شوند.شیرهای ترکیدگی دو جک برای یکسان سازی فشار باید به هم متصل شوند شیر تریکدگی سوراخ رزوه شده 8/1 دارد.اتصال باید یا توسط اتصالات 8/1 و لوله فولادی به قطر 6mm و ضخامت 1mm یا با شلنگ به قطر 4/1 برقرار شود.

نحوه هوا گیری جک

بعد از اتمام نصب و مهار کامل جک، شلنگ را به پاوریونیت و جک متصل کنید و روغن را به مقدار لازم داخل پاوریونیت بریزید.پاور را سیم کشی و راه اندازی کنید.(نصب سیم های شیر و سیم های قدرت موتور)تابلو را در حالت رویزیون قرار داده و جهت بالا را بگیرید تا موتور پاور شروع به حرکت کند.

بعد از چند بار استارت کابین را در پایین ترین نقطه قرار داده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا تمام هوای داخل به بالا ترین نقطه برسد.سپس همزمان یک نفر پیچی که در قسمت گلویی جک (پیچ شماره ی 8 آلن) قرار دارد را شل کرده و نفر دیگر آسانسور را در حالت رویزیون در جهت بالا آن نگه دارد تا هوا خارج شده و روغن صاف و بدون کف از کناره پیچ خارج گردد.

حال پیچ هوا را کاملا سفت نمایید. در این حالت هوا گیری انجام شده است. این کار می تواند 2 تا 3 بار تکرار شود.در حالی که جک در پایین ترین طبقه است تا حدود 10 سانتی متر زیر سقف پاوریونیت را با ریختن روغن مجدد پر نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>