اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آسانسور


آسانسور با ظرفیت نامی بالا نمی رود

در ابتدا شیر مانومتر را باز می کنیم تا درجه مانومتر فشار سرجک را نشان دهد که عدد آن در حالت کابین خالی بین 15 تا 20bar می باشد.سپس شیر اصلی را می بندیم و در حالت رویزیون جهت بالا می گیریم. عددی را که مانومتر در این حالت نشان می دهد فشار ایجادی توسط موتور است که باید تا 50 بالا رود.

اگر درجه مانومتر به این عدد نمی رسد آچار آلن را داخل پیچ شماره 1 قرار داده و مهره آن را شل می کنیم آلن را کم کم سفت می کنیم تا درجه مانومتر به 50 bar برسد سپس مهره آن را سفت می کنیم.در این حالت باید پیچ شماره 7 را کم کم سفت کنیم تا شوک به حداقل خود برسد.

استارت کابین رو به بالا شوک دارد

این مشکل در صورت بالا بدون اصطحکاک کفشک ها با ریل ایجاد می شود در این حالت باید ریل ها و سفتی کفشک ها را چک کنیم همچنین توصیه می شود از کفشک های تفلونی استفاده شود.

استارت کابین روبه پایین شوک دارد

برای رفع این مشکل پیچ شماره 5 را کم کم سفت می کنیم تا این شوک به حداقل برسد دقت داشته باشد که سفت کردن زیاد باعث می شود آسانسور لول ها را رد کند.

کابین در هنگام دور اندازی شوک دارد

در این حالت پیچ شماره 2 را کم کم سفت می کنیم تا این شوک به حداقل برسد توجه داشته باشید چنانچه اصطحکاک کفشک ها و ریل زیاد باشد قادر نخواهیم بود شوک ایست را کم کنیم و سفت کردن پیج باعث لرزش در هنگام ایست می شود.

کابین در هنگام ایست شوک دارد

در این مواقع باید مکانیک قطعات آسانسور از جمله ریل ها، آهن کشی و کاراسلینگ را چک کنیم.

لرزش کابین در طول مسیر حرکت

کابین قبل از ایست باید 15 سانتی متر پیاده روی کند بعد بایستد اگر این مقدار کم بود اول فاصله آهنربا های دور انداز را چک می کنیم اگر درست بود پیچ شماره 5 را نیم دور شل می کنیم.قابل ذکر است که سرد بودن روغن هم می تواند باعث این مشکل شود که باید ازروشن بودن هیتر مطمئن شویم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>