اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

برای تنظیم سوئیچ مرکز این پایه ها یک پیچ آلن وجود دارد که با انداختن آچار آلن شماره 2 به داخل سوراخ سوئیچ را تنظیم می کنیم.شیر اضطراری قرمز رنگ که روی پاور قرار دارد را کمی فشار داده تا درجه مانومتر عدد 10-8 bar یا 150-100psi را نشان دهد و به همان صورت بماند.

وسایل مورد نیاز:

  • اهم متر
  • آچار
  • آلن شماره

ابتدا شیر اصلی بسته باشد.پیچ (شیر) مانومتر (درجه) را که زیر مانو متر قرار دارد شل کنید تا درجه مانومتر حرکت کند سوکت روی سوئیچ فشار که با یک پیچ بسته شده است را باز نموده وبه سمت بالا بکشید.بعد از باز نمودن سوکت 4 پایه به صورت عمودی قرار دارد که در کنار آنها شماره نوشته شده است که عملکرد هر کدام به این شرح می باشد:

  • com می باشد
  • برای تنظیم ماکزیمم فشار (قطع کردن در فشار بالا) استفاده می باشد
  • برای تنطیم مینیمم فشار استفاده می شود
  • ارت می باشد که پایه آن بزرگ تر است.در سیستم های مستقیم ماکزیمم فشار و در سیستم های غیر مستقیم حداقل فشار تنظیم می شود قابل ذکر است که برای آسانسور یا ماکزیمم ویا مینیمم فشار تنظیم می گردد.

اهم متر راروی حالت بوق گذاشته و دو سر آن را روی پایه های 1و 2 قرار می دهیم. در حالت عادی این دو ترمینال باید بهم راه بدهند و زمانی که فشار به کمتر از 8 بار برسد باید قطع شوند.با چرخاندن آلن داخل سوئیچ صدای بوق شنیده خواهد شد دراین هنگام کمی به عقب برگردانده و در حالت وسط قطع و وصل قرار دهید.

پایه ها را چک کنید که سیم سوکت آن قطع نباشد و در صورت قطع پایه های مربوطه را به سری استپ وصل کنید.حال در آخر چک کنید که شیر اصلی را بسته و شیر اضطراری را فشار دهید که در این حالت سری استپ باید قطع شود و با باز کردن شیر وصل گردد.

برای تنظیم سوئیچ برای حالت قطع در فشار بالا شیر اصلی را بسته و با زدن هند پمپ فشار روی مانومتر را در حالت 60-55bar قرار می دهیم و اهم متر را روی حالت بوق گذاشته و دو سر آن روی پایه های 1و 3 قرار می دهیمدر حالت عادی این دو ترمینال باید بهم راه بدهند و زمانی که فشار به بیشتر از 55 بار برسد باید قطع شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>