اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

با پیشرفت ساخت و ساز و مدرن شدن مصالح و ساختن ساختمان های چندین طبقه استفاده از آسانسور به یک نیاز ضروری برای ساختمان ها تبدیل شده است طوری که در صورت بروز مشکل برای آسانسور، ساکنین آن دچار مشکل و دردسر می شوند از این رو آسانسور به یک وسیله ی حمل و نقل کارآمد تبدیل شده که شرایط رفاهی خوبی را برای افراد فراهم می کند.

آسانسور هیدرولیک نوعی از آسانسورها ست که کار کردن آن ها براساس نیرویی است که از فشار روغن به آن وارد می شود.آسانسور هیدرولیک از سیستمی تشکیل شده که متشکل از تجهیزات و قطعات مختلف است که در کنار هم تشکیل دهنده ی آسانسور هستند.آسانسور دارای سیستمی پیچیده ایی است که از اجزا و قطعات مختلف به وجود آمده است.از اجزاء و قطعات مهم آسانسور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

المنت گرم کننده ی روغن یکی از تجهیزات آسانسور هیدرولیک است که بیشتر در مناطق سرد سیر کاربرد دارد. هنگامی که دمای روغن آسانسور هیدرولیک از مقدار دمای معین کمتر شود بر روی حرکت آسانسور تأثیر می گذارد و باعث می شود که حرکت آسانسور روان نباشد چرا که روغنی که عامل فشار و نیرو برای حرکت آسانسور می شود بر اثر سرما غلیظ می شود از این رو استفاده از المنت گرم کننده روغن سبب می شود که روغن سرد نشود.

سیستم های خنک کننده، از دیگر تجهیزات آسانسور هیدرولیک است کاربرد این قطعه زمانی است که روغن آسانسور بر اثر استفاده ی زیاد گرم می شود. برای اینکه درجه حرارت روغن کنترل شود باید از ترموستات روغن استفاده شود.پمپ دستی زمینی وقتی کاربرد دارد که آسانسور بنا بر دلایل مختلف قطع می شود که در این موقع لازم است از پمپ دستی استفاده شود تا آسانسور بتواند حرکت کند.

توقف کنترل شده بر روی آسانسورهای هیدرولیک باعث می شود که شوک هنگام توقف آسانسور حذف شود.همان طور که می دانیم آسانسورها دارای سر و صدا هستند، برای اینکه میزان صدای آسانسور کم شود لازم است در سیستم های هیدرولیک صدا گیر نصب شود تا مانع از انتقال صدا به بیرون شود.صدای آسانسور برای ساکنین طبقه ی اول ممکن است آزار دهنده باشد که با نصب صداگیر ها می توان تا حد زیادی از میزان سر و صدای آسانسور کم کرد و شرایط رفاه ساکنین را مهیا کرد.از مزیت های خوبی که استفاده از آسانسور هیدرولیک دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در بالای ساختمان نیاز به نصب موتورخانه نیست.هنگام توقف بین طبقات مختلف ساختمان به صورت همتراز و ملایم توقف می کند. حرکت آسانسور هیدرولیک بدون صدا و یکنواخت است.امنیت آسانسور های هیدرولیک با توجه به قطعات با کیفیت و مرغوبی که در آن به کار رفته است و از ایمنی خوبی برخوردار هستند مورد سنجش قرار دارد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>