اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

آسانسورها می توانند یک سرمایه گذاری گران قیمت باشند، بنابراین مهم است که بدانید کدام نوع آسانسور برای ساختمان شما بهترین است.شما نمی توانید یک آسانسور بزرگ را در یک ساختمان آپارتمانی با اندازه متوسط نصب کنید و بالعکس. در اینجا برخی از مواردی که هنگام انتخاب آسانسور باید مورد توجه قرار گیرد، آورده شده است.

هنگام ساختن ساختمان های چند طبقه، باید در مورد نحوه دسترسی مردم به هر طبقه فکر کنید. پله یک انتخاب طبیعی است، اما نصب آسانسور نیز عاقلانه است، زیرا سریع تر و راحت تر است و افراد دارای معلولیت و محدودیت های تحرک را در نظر می گیرد.

آسانسور، وسیله ای است که برای جابه جایی افراد و کالاها به طبقات بالا و پایین استفاده می شود. در گذشته نصب آسانسور اجباری نبود.در نتیجه، برخی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات از نصب آسانسور صنعتی اصفهان خودداری می کردند، زیرا هزینه های نصب و نگهداری آسانسورها زیاد بود. اما در حال حاضر لازم است تمام ساختمان های چند طبقه با آسانسور تعبیه شوند.

آسانسورها با توجه به جمعیت ساختمان و وظایفی که باید انجام شود، در یک ساختمان طراحی و نصب می شوند. به عنوان مثال، برخی ساختمانها وجود دارند که برای انتقال محموله های سنگین به طبقات مختلف آسانسورهای بزرگی نیاز خواهند داشت. یا اینکه بیمارستان ها دارای آسانسورهایی هستند که از هر دو طرف باز می شوند تا امکان ورود آسان و حرکت بیماران اورژانسی فراهم شود.

بودجه خود را در نظر بگیرید

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، بودجه کلی شما است که به شما در انتخاب یک قطعه مناسب کمک می کند. آسانسورهایی هستند که قیمت آنها نسبت به بقیه ارزان تر است. به یاد داشته باشید که این سیستم ها به نگهداری سالانه احتیاج دارند که هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت.

امروزه چند نوع اصلی آسانسور مسکونی در بازار وجود دارد که هر یک دارای جوانب مثبت و منفی خود است که عبارتند از، آسانسورهای هیدرولیک، آسانسور پنوماتیک و آسانسور کابلی که این آسانسورها به عنوان بهترین آسانسور مسکونی شناخته می شوند که برای تصمیم گیری در مورد انتخاب مناسب برای فضای داخلی خود، باید مزایا و اشکالات هر نوع آسانسور را در نظر بگیرید.

مدل آسانسور

مدل های مختلف زیادی از تولید کنندگان مختلف در بازار وجود دارد. مدلی را در نظر بگیرید که به بهترین وجه متناسب با طرح های ساختمان شما باشد.

اندازه و ظرفیت

اول از همه، باید این سؤال را از خود بپرسید: چقدر فضا برای نصب آسانسور مسکونی در دسترس دارم؟ اگر فضایی زیادی ندارید، باید به یک آسانسور مسکونی کوچک و جمع و جور نگاه کنید. اگر فضای زیادی دارید خوب، کار شما راحت تر است، زیرا می توانید تقریباً هر نوع آسانسور مسکونی را در بازار انتخاب کنید.

ویژگی ها و امکانات ایمنی

در هنگام انتخاب نام تجاری یا محصول مناسب، ضروری است که به دنبال موردی باشید که بهترین ویژگی های ایمنی یا حداقل ویژگی های ایمنی ضروری را ارائه دهد.امکاناتی مانند زنگ اضطراری، خط تلفن داخلی، دکمه توقف اضطراری (تهیه شده در داخل آسانسور)، سیستم قفل، اتصال نور داخلی و پشتیبان برق.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>