اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تجهیزات روشنایی


چراغ خطی

یکی انواع ادوات مورد استفاده در نما که بیان بصری خطی دارد، خود چراغ های خطی است که دارای یک بدنه با سطح مقطع چهارگوش است درابعاد گوناگون و به شکل مربع یا مستطیل ساخته می شوند. یک سطح این محصول با یک دیفیوزر پلیمری برای عبور و پخش یکنواخت نور پوشیده شده است.

طول این چراغ به صورت سفارشی تولید می شود. این محصول هم به صورت روکارو هم توکار تولید و نصب می شود. جنس بدنه معمولا از اکسترود آلومینیوم یا پلیمر است. بنابراین بسیار سبک هستند و نصب آن به صورت روکار هم بلامانع است. بدیهی است که برای نورپردازی نمای ساختمان با چراغ خطی باید حتما از نوع درجه حفاظت دار آن (IP) بهره گرفته شود.

نورپردازی ساختمان با چراغ خطی

یکی دیگر از انواع چراغ هایی که بعضی از طراحان به صورت خلاقانه از این محصول در نورپردازی نمای ساختمان هم بهره می برند، سنگ های نورانی هستند. این نوع منبع نوری نسل جدیدی از چراغ هستند که جنبه بصری زیبایی ایجاد می کنند.ساختار آن مجموعه ای از ال ای دی هستند که داخل پوششی از رزین اپوکسی قرار می گیرند. و به دلیل پوشش غیر شفاف اطراف ال ای دی ها، خیرگی ندارند.

این چراغ با هدف قرارگیری به صورت دفنی در کف و در فضاهای بیرونی طراحی و ساخته شده است ولی همانطور که گفته شد در نما هم مورد استفاده قرار می گیرند. به علت به کارگیری در محیط باز دارای درجه حفاظت بالایی هستند. این محصول به صورت سفارشی و در ابعاد گوناگون تولید می شوند.

البته بیان این نکته بسیار ضروری است که این چراغ به دلیل متریال رزین دارای وزن قابل توجهی است، بنابراین نصب آن در نما، مخصوصا به صورت روکار اصلا توصیه نمی شود و بهتر و امن تر است که در صورت استفاده از آن در نورپردازی نمای ساختمان حتما به صورت توکار مهار شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>