اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

نورپردازی از جایی به بعد به عنوان یکی از المان های مهم طراحی داخلی مدرن به کار گرفته شد. نور از کارکرد روشنایی به سمت ابزاری برای زیباسازی پیش رفت. این کارکرد در دایره جزئیات ساختمان هم دیده شد. یکی از گوشه ها و بخش های جزئی که در نورپردازی مورد توجه قرار گرفت، کنار پله ها و زیرپله ها بود که با چراغ زیر پله و یا چراغ کنار پله نورپردازی می شود. پله به عنوان بخش کابردی و دکوراتیو ساختمان ها نقش مهی در زیبایی بنا دارد.

تمام گونه های چراغ های زیر پله در گروه چراغ هایی قرار می گیرند که در جهت پروژه های نورپردازی ساختمانی از آن ها استفاده می شود. گروه چراغ هایی که علاوه بر تامین نور مورد نیاز محیط به دیزاین هر چه زیباتر فضا نیز کمک می کنند. این نوع از چراغ ها در بخش زیرین و پایین هر پله هاله ای از نور ایجاد می کنند. در نتیجه این چراغ ها اصولا در دسته ابزارهای دکوراتیو به شمار می روند. کاربرد این چراغ ها در ساختمان ها مسکونی و ویلاها و مکان های گوناگون اداری و تجاری این روزها بسیار متدوال شده است.

تعریف چراغ زیرپله

انواع چراغ زیر پله یا کنار پله نوعی چراغ هستند که معمولا به صورت توکار در کنار یا زیر پله ها تعبیه می شوند. از این چراغ ها برای پله های ساختمان های مسکونی، ویلایی و تجاری استفاده می شود. در این چراغ ها از لامپ های LED استفاده شده است که مصرف انرژی کم و شدت و کیفیت نور بالاتر و عمر بیشتری دارند. به همین دلیل بسیار به صرفه هستند.

جنس این چراغ ها به گونه ای است که در شرایط هوای مختلف و مرطوب مقاوم هستند.به طور کلی یکی از عناصر مهم و گیرا در هر ساختمان می تواند پله های آن باشد. پله ها اصولا در صورت طراحی مناسب می توانند جزئی از عناصر زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی سازه ها به شمار بیایند. با این وصف بهتر است نورپردازی آن ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

برای این امر از چراغ زیر پله یا چراغ کنار پله ای بهترین گزینه ها هستند. اندازه و ارتفاع این نوع چراغ ها بستگی به تعداد پلکان محیط مورد نظر کاربران دارد. برای نمونه یکی از کاربردهای چراغ زیرپله ساختن یک مسیر هادی برای ساکنین است. با این ویژگی که نورپردازی در سطح زیرین پله ها پدیده خیرگی را ایجاد نمی کند و تشخیص پله ها از یکدیگر برای افراد ساده تر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>