اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

امروزه در جهت طراحی و دیزاین انواع پله های داخلی و خارجی ساختمان ها گونه های زیادی از چراغ های زیرپله با لامپ های ال ای دی طراحی و ساخته شده اند. این نوع چراغ ها عموما با امکان تمرکز نور به سمت پایین از پدیده خیرگی جلوگیری می نمایند. با این وصف چراغ های زیرپله با لامپ ال ای دی اصولا برای محیط هایی مثل راهروها و راه پله ها و یا برای مسیرهایی با میزان تردد بالا بسیار مناسب هستند. از طرفی چراغ های زیرپله اصولا دارای بدنه ای مقاوم اند و در برابر ضربه مستحکم می باشند.

چنانچه در ساختمانی رفت وآمد دارید که پله هایی به سمت حیاط ساختمان دارد و یا پلکانی در ساختمان وجود دارد که از نور کمی برخودار است قطعا یک گزینه جذاب برای رفع این مشکلات استفاده از چراغ های زیرپله ای خواهد بود. این چراغ ها اصولا علاوه بر روشن نمودن فضاهی تاریک و خطرناک و ایجاد امنیت برای افراد به دیزاین بهتر محیط ساختمان نیز کمک شایانی می نمایند.

در ساختمان هایی که دارای پله های کوتاه هستند ممکن است برای دسته ای از افراد خطر هایی ایجاد بشود. با استفاده از چراغ های زیر پله ای طولی علاوه بر تامین نور فضا چراغ ها به شکلی دکوراتیو عمل کرده و فضایی زیبا را نیز ایجاد می نمایند. اگرچه همواره برای تامین نور یا تزیین پله ها نیازی به استفاده از چراغ زیرپله نیست. گاهی می شود از چراغ کنار پله نیز بهره گرفت.

این چراغ ها اصولا روشنایی مناسبی را روی پلکان ایجاد می نمایند. چنانچه تصمیم دارید از چراغ های زیرپله به عنوان عناصر دیزاین فضا بهره ببرید حتما نیاری نیست همه جای پلکان را توسط این چراغ ها روشن کنید. بلکه به میزانی روشنایی ایجاد نمایید که خطری برای افراد هنگام تردد وجود نداشته باشد. همچنین اگر در ساختمانی تردد می کنید که دارای پله های باریک است کافی است فقط یک لامپ در مرکز عمود هر پله نصب کنید. اما در ساختمان هایی که دارای پله های پهن تری هستند باید از چراغ های زیرپله ای بهره گرفته شود.

از چراغ های زیر پله ال ای دی می توان برای روشنایی در مکان های هنری و سالن های تئاتر و سینما استفاده کرد چون نور خیره کننده ای ندارند. اگر هدف شما از کارگذاشتن چراغ زیرپله تزئین پله هاست، همین که یک چراغ در مرکز عمود پله بگذارید کافی است.

برای پله های بزرگ تر از چراغ های بیشتر یا چراغ زیرپله و کنار پله به صورت همزمان استفاده کنید. چراغ های زیرپله با شکل ها و کارکردهای متفاوت، ویژگی های مشترکی دارند که عبارت اند از: مصرف کم انرژی و تولید نور با شدت و کیفیت خوب، بدنه آلومینیومی و ضد زنگ، ضریب حفاظت IP54، توان های متفاوت برای کارکردهای متفاوت، نصب آسان و سریع توکار، زیبایی دکوراتیو.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>