اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

ریسه های نواری در نورپردازی کاربردهای فراونی دارند که عبارت اند از: زیر کابینت آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دور پنجره، برای نمای ساختمان و پرده ها، به عنوان واشر دیواری زیر گچبری سقف و در گوشه های سقف، اطراف درها، پله ها و طبقه ها، در باغ ها، مسیرها و راه های عبور و نشانه های داخلی و خارجی، پشت تلویزیون ها و سیستم های سینمای خانگی، نورپردازی در سقف آسمان مجازی، باغچه و باغ، استفاده در چراغ پنلLED، روشنایی کریسمس، نورپردازی سقف با LED نور مخفی.

ریسه نواری چگونه نصب می شود؟

برای نصب لامپ LED نواری نیازی نیست نصاب و کارشناس خبر کنید. در ادامه، شیوه نصب LED نواری در حمام را توضیح می دهیم. با خواندن ادامه مطلب متوجه می شود که چطور خودتان می توانید ابن نوع از لامپ را نصب کنید.

مرحله اول

در مرحله اول باید نوع LED نواری را با توجه به هدفی که داریم انتخاب کنیم. برای نورپردازی حمام، بهتر است از LED خطی استفاده کنیم که نور خوبی دارد، بادوام است، طیف رنگ گسترده ای دارد و ایمن و ضدآب است.

مرحله دوم

جای نصب لامپ نواری را مشخص کنید. آن را تمیز و خشک کنید. نوار LED را به اندازه مورد نیاز برش بدهید. این برش باید در جاهای مشخص شده روی نوار انجام شوند.

مرحله سوم

نوار LED را در کانال LED نواری نصب کنید. بعضی از انواع نوارهایLED به چای پیچ، کانل ریلی چسبی دارند.

مرحله چهارم

یک شیار مناسب مشخص کنید و ریسه نواری را داخل آن بگذارید یا آن را در جایی بچسبانید. چسب های حاوی سیلیکون برای ایمنی و دفع حرارت برای این کار مناسب هستند.

مرحله پنجم

درایور را به نوار LED وصل کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>