اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

امروزه وجود چراغ استخری یا آبنما در حیاط خانه، ویلا و یا هرجای دیگری می تواند این المان ها را به جذاب ترین عناصر محیط تبدیل کند و توجه همه افراد را به خود جلب نماید در واقع در فضاهای شهری و ساختمان ها، استخرها به بهتر دیده شدن فضا کمک می کنند و اگر به درستی نورپردازی شوند و چراغ های مناسبی برای زیر آب دور تا دور استخر استفاده شود کمک می کند این فضا دلنشین تر و پر طرفدارتر گردد.

استفاده از انواع چراغ های استخری و آبنما می تواند علاوه بر تامین نور فضا از ترکیب آب و نور، زیبایی شگفت انگیزی را ایجاد نماید البته بیشترین کاربرد این نورها در شب است که هم زیبایی بیشتری دارد و هم در شب کارآیی استخر را افزایش می دهد. استفاده از انواع چراغ های استخری در استخرهای روباز و سرپوشیده سبب می شود آب جلوه بیشتری پیدا کرده که این امر در پارک ها و بوستان ها حائز اهمیت می باشد.

یکی از نکاتی که در رابطه با چراغ های استخری و چراغ های آبنما باید به آن توجه کرد نوع نصب این محصولات می باشد که با نهایت دقت باید انجام شود. این چراغ ها به دلیل غوطه ور شدن در آب و شرایط محیطی ویژه ای که دارند و از طرفی تعمیر و تعویض سخت آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و به گونه ای درست نصب شوند تا سبب ایجاد برق گرفتگی نیز نگردند.

بررسی مشخصات فنی چراغ های استخری

ولتاژ چراغ های استخری و آبنما معمولا کمتر از 24 ولت است و دارای ترانسی برای تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ مورد نیاز می باشند. چراغ های استخری درجه حفاظتی برابر با IP68 دارند که نشان می دهد این محصولات محافظت محیطی بالایی دارند و در برابر رطوبت، آب، گرد و غبار و سایر عوامل محیطی مقاوم هستند و از این چراغ ها به غیر از داخل آب در جای دیگری نمی توان استفاده کرد.

چراغ استخری IP68

درجه حفاظت یا IP عددی است که در محصولات روشنایی اهمیت بالایی دارد این عدد میزان نفوذ پذیری وسایل الکترونیکی در مقابل عوامل خارجی را نشان می دهد به همین دلیل مهم است که قبل از خرید حتما این عدد را در رابطه با محصول بدانید و البته به کاربرد چراغ مورد نظر شما نیز بستگی دارد مثلا اگر یک چراغ قرار است در محیط های داخل خانه استفاده شود نیازی به داشتن IP بالا نیست ولی در رابطه با چراغ های استخری این عدد مسلما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

درجه حفاظت با دو رقم مشخص می شود عدد اول بین 0 تا 6 نشان دهنده میزان حفاظت در برابر گرد و غبار است و رقم دوم عددی بین 0 تا 8 است که نشان دهنده میزان مقاومت در برابر نفوذ آب است. به طور مثال IP66 یعنی چراغ در مقابل ریزش پرفشار آب مقاوم است، ip67 یعنی چراغ را می توان در آب غوطه ور کرد و IP68 یعنی چراغ در برابر غوطه ور شدن در آب حتی تحت فشار نیز مقاوم است.

چراغ آبنما چیست؟

چراغ های آبنما نوعی از روشنایی هستند که معمولا در نورپردازی آبنمای وسط استخرها یا حوض ها به کار می روند، یکی از اصلی ترین کاربردهای چراغ های آبنما استفاده در پارک ها و فضاهای باز است و اگر به درستی انتخاب شوند و رنگ مناسبی داشته باشند می توانند زیبایی شگفت انگیزی را ایجاد کرده و چشم هر بیننده ای را نوازش دهند. چراغ های آبنما نیز همانند چراغ های استخری باید مقاومت بالایی داشته باشند زیرا علاوه بر قرار گرفتن زیر آب باید در برابر سایر عوامل محیطی هم چون گرد و غبار و غیره نیز مقاوم باشند.

چراغ آبنما و فواره

انتخاب رنگ نور در چراغ های استخری و آبنما می تواند تعیین کننده جلوه و زیبایی استخر شما باشد به طور مثال اگر از رنگ های بی روح برای نورپردازی آبنماها استفاده شود قطعا تأثیر کمتری نسبت به نورهای رنگی و جذاب دارد. امروزه در کنار نورپردازی آبنماها استفاده از موسیقی نیز توانسته است زیبایی این المان ها را چندین برابر نماید. چراغ آبنما در انواع روکار و توکار تولید می شود که بسته به فضای مورد نظرتان می توانید نوع چراغ مورد نظرتان را انتخاب کنید. چراغ های آبنما نیز همانند چراغ های استخری دارای ولتاژ 12 ولت هستند که سبب می شود خطر برق گرفتگی کمتری داشته باشند و امکان نفوذ رطوبت به این چراغ ها وجود ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>