اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

تا به حال روی نور راه رفته اید؟ یا مثلاً وقت پیاده روی به خودتان آمده اید و دیده اید که دارید در مسیری که از دو طرف روشن شده است، راه می روید. حس شاهانه و باشکوهی است نه؟ مدت هاست طراحی داخلی با استفاده از شیوه های خلاق نورپردازی می خواهد این حس را به افراد بدهد.

این که در هر فضایی، به خاطر حضور و نوع کاربردی که از فضا می گیرند، باید حس تازه و جذابی داشته باشند. یکی از انواع نور افشانی های مدرن، استفاده از چراغ های دفنی است که در زمین دفن می شوند. در این مطلب می خواهیم از این روشنایی های مدفون و ویژگی های آن ها بگوییم.

چراغ دفنی وسیله ای برای نورپردازی فضاهای خارجی است. نورپردازی با این نوع از چراغ ها معمولا از کف زمین انجام می شود. چراغ های دفنی در سبک های نورپردازی متفاوت مانند نورپردازی سطح های پایینی، سطح های بالایی، ساختن سایه، نورپردازی محل های عبور و مسیرهای مشخص به کار گرفته می شوند. این نوع نورپردازی با بدنه و حجم های نما ترکیب می شود و با ایجاد تفاوت هایی مانند بلندتر نشان دادن ستون ها زیبایی خاصی به محیط می دهند.

چراغ های دفنی معمولا بر روی ستون ها، در فضاهای بیرونی ساختمان و البته نمای ساختمان ها، و یا گاهی در زیر پله ها، سازه های مربوط به یادبود، آثار باستانی و قدیمی، در کنار مجسمه های شهری، پل ها، تالارها و گاهی اوقات در فضاهای سبز شهری به کار گرفته می شوند. کاربرد اصلی این نوع چراغ ها عموما برای نورپردازی کف معابر در محوطه های گوناگون است.

چرا چراغ های دفنی؟

نورپردازی محیط بیرون به صورت کلی نقش مهمی در ایجاد حس متفاوتی از زیبایی و امنیت دارد و زیبایی های موجود را دوچندان می کند. مثلا چراغ های دفنی که در مسیر کاشته می ‍شوند جلوه خاصی به گیاهان و درخت ها می دهند. یا نقش های برجسته هر بخش از معماری را با سایه روشن ها زیباتر کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع چراغ ها استحکام مناسب آن ها است.

بدنه این نوع چراغ ها نیز ضد آب می باشد و حتی این قابلیت را دارند که در استخرها مورد استفاده قرار بگیرد. از طرف دیگر این چراغ ها دارای نور حداکثری و پرتاب نور بسیار خوبی هستند همچنین این چراغ ها امکان ساخت نورپردازی های RGB را نیز دارند. چراغ دفنی معمولا در رنگ های متنوعی ارائه می شوند. طول عمر آن ها بالا بوده و تا حدود پنجاه هزار ساعت می باشد.

از جمله ویژگی های دیگر این چراغ ها می توان به مقاوم بودن آن ها در برابر رطوبت اشاره نمود.چراغ های دفنی اصولا در توان های گوناگونی تولید می شوند و این قابلیت را دارند که توسط یک ریموت کنترل افکت آن ها تغییر داده شود و از طرف دیگر بر اساس شکل کاربردشان در هر محیطی قدرت تغییر زاویه پخش نور با استفاده از لنز 5 تا 120 درجه را نیز دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>