اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

این چراغ ها بسیار مقاوم هستند و در شرایط جوی متفاوت و در برابر سرما و گرما و آب دوام می آورند.در ساخت آن ها از مواد ضد خش، خوردگی و خمیدگی استفاده می شود و بدنه محکمی دارند.چراغ های دفنی در رنگ نور، زاویه تابش و ولتاژ تنوع بسیاری دارند.

بهترین نوع نورپردازی لابی ساختمان ها، آثار هنری در فضای خارجی، آثار باستانی، ستون ها، پایه های داخلی و… استفاده از چراغ های دفنی است.با استفاده از لامپ های LED به کار رفته در چراغ های دفنی می توان افکت های متنوعی برای نورپردازی ایجاد کرد.

این چراغ ها بازدهی نوری بالا و عمر زیادی دارند، کم مصرف هستند و بسیار ساده نصب می شوند.
برای نصب چراغ های دفنی فوندانسیون یا پی ریزی خاص انجام می شود تا بشود زاویه تابش نور را با آن تنظیم کرد.با کنترل از راه دور می شود رنگ و افکت های چراغ های دفنی را تغییر داد.

سازوکار نصب چراغ های دفنی

در نخستین اقدام باید لوله پی وی سی را برای عبور کابل آماده سازی نماییم. سپس کابل را عبور می دهیم و بتن را در اطراف آن می ریزیم. بعد از آن آپارات کابل چراغ را به همراه کابل اصلی و خود چراغ در کاسه بتنی قرار می دهیم. در اینجا طوقه را باز می کنیم و پیچ های متصل کننده بدنه به چراغ را به کاسه بتنی می بندیم. و در نهایت پیچ های طوقه چراغ را می بندیم.

چراغ های دفنی و پارکتی درست بر عکس پروژکتورهای ال ای دی به سادگی در مکان هایی مثل فضاهای سبز شهری می توانند به صورت پنهان کار گذاشته شوند و و به زیباتر شدن محیط کمک نمایند. این نکته نیز قابل بیان است که اصولا چراغ های دفنی شامل روکار و توکار هستند و در شکل های متفاوت گرد، خطی و… ارائه می شوند. با این وصف برای نصب چراغ های دفنی باید یک فوندانسیون ویژه طراحی نمود تا هم بتواند از بدنه محفاظت نماید و هم شیشه چراغ امکان تنظیم زاویه تابش نور روی سوژه را داشته باشد.

اگر به دنبال نورپردازی رؤیایی و بخشیدن جلوه های خاص به بخش های مختلف بنا از جمله محوطه ها، را ه پله ها، تالار و زیرپله ها هستید، بهتر است درباره انواع چراغ های دفنی و کیفیت و قیمت آن ها تحقیق کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. چون این نوع از چراغ ها برای این کاربری بسیار مناسب هستند و می توانند برای زیباترکردن بخش های مختلف ساختمان پاسخ گوی نیاز شما باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>