اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فولاد زنگ نزن یا ضد زنگ که استنلس استیل (استیل ضدزنگ) هم نامیده می شود، آلیاژی از فولاد است.

استیل_ضد_زنگ

که اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده آن آهن، کروم و نیکل است. ورق استنلس استیل، نوعی آلیاژ فلزی است که پایه و اساس آن، از آهن تشکیل شده و در ساختار آن، آلیاژ های گوناگونی به کار رفته است.

ترکیباتی که در ساختار ورق استیل وجود دارد، موجب شده این نوع ورق ها از خواص مکانیکی، سختی، شکل پذیری و جوش بالایی برخوردار باشند.

از سایر فلزاتی که عملکرد مناسب و مشابه استنلس استیل دارند می توان به تیتانیوم، آلومینیوم سبک و کربن اشاره کرد.

عملکرد و گستردگی استفاده از استیل یا فولاد زنگ نزن تا حدی است که از آن در مسابقات و تجهیزات ورزشی مانند اسکی برفی نیز استفاده می شود.

البته اکثر تجهیزات ورزشی که از فولاد ضدزنگ استفاده می کنند، در ورزش های خارج از کشور به کار می روند که در معرض محیط های خورنده هستند و در آنها، نیاز به استحکام و چقرمگی، اغلب بیشتر از داخل کشور احساس می شود.

در این زمینه می توان به قایقرانی، دوچرخه سواری، سوارکاری، گلف و… اشاره کرد. این ورزش ها نیازمند تجهیزاتی هستند که در برابر نیروها و محیط هایی که در معرض آن قرار می گیرند، مقاومت کنند.

استیل ضد زنگ با زیبایی خاص خود که امتیاز ویژه ای محسوب می شود، علاوه بر استحکام و امنیت زیاد، به جذابیت و زیبایی ورزش ها افزوده است.

برخی از قمقمه های ورزشی، از استیل ضد زنگ و آلومینیوم ساخته می شوند و در مقایسه با پلاستیک، بهتر می توانند آب گرم و سرد را بدون تغییر دما به خوبی در خود نگه دارند.

علاوه بر استفاده از استیل ضد زنگ، فولاد در تجهیزات و ابزار مرتبط با ورزش خصوصا وزنه برداری و بدنسازی، به طور خاص، به کار برده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>