اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تجهیزات شبکه


پچ پنل POE

از پچ پنل POE می توان در سیستم های امنیتی مانند دوربین مداربسته و تلفن های IP، سیستم های هشدار و … استفاده کرد. به کمک این وسیله می توان هزینه های مربوط به تهیه آداپتور و منبع تغذیه را کاهش داد زیرا به کمک آن دیگر نیازی به منبع تغذیه جهت تأمین برق مستقیم نخواهید داشت.به کمک این تکنولوژی، بدون نیاز به برق کشی جداگانه و تنها به کمک دو زوج کابل شبکه می توان برق شهری مورد نیاز دستگاه های مختلف را فراهم کرد.این نوع Patch Panel می تواند پورت دیتا و POE ارئه دهد.

در نتیجه تجهیزاتی مانند سرور، کامپیوتر، روتر، سوئیچ و … از طریق پورت دیتا به یکدیگر شبکه شده و سیستم هایی همانند دوربین مداربسته و هشداردهنده به کمک پورت POE و بدون نیاز به منبع تغذیه به شبکه متصل می شوند.پچ پنل poe، دارای اندازه U1 و کوچک تری است و به راحتی داخل رک قرار می گیرد. این تجهیزات قابلیت ارئه توان 13 وات دارند و در صورتی که تمامی پورت ها یا نیمی از آنها اشغال باشد، توانی معادل 30 وات ارائه می دهند.

ویژگی های پچ پنل POE

پچ پنل های POE می توانند به صورت همزمان پورت های دیتا و POE را ارائه کنند. در نتیجه می توانند تأمین کننده ارتباط داده ای و توان مصرفی تجهیزات مختلف در شبکه باشند.به عنوان مثال به کمک پچ پنل های POE در شبکه می توان تجهیزاتی هم چون روتر، سوئیچ و … را که به پورت دیتا نیاز دارند پشتیبانی کرد و در کنار آن تجهیزاتی هم چون دوربین های نظارتی، تلفن های آی پی، اکسس پوینت ها و … را که نیازمند توان مصرفی هستند، پوشش داد. در این عمل به منبع برق جداگانه نیاز نیست و این تجهیزات به آسانی به شبکه متصل می شوند.

نوعی از این پچ پنل ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند برق و توان مصرفی را روی پورت های خود ارائه دهند و به تنهایی برق مصرفی مورد نیاز دستگاه هایی هم چون اکسس پوینت، دوربین مدار بسته، تلفن آی پی و … را تأمین کنند.

فضای مورد نیاز Patch Panel POE

این مدل از پچ پنل ها به آسانی در رک جای می گیرند زیرا در اندازه های U1 طراحی شده اند. پچ پنل پی او ای فضای کمی اشغال می کند با این حال می تواند برق مورد نیاز بسیاری از تجهیزات موحود در رک را تأمین کند.از این پچ پنل اغلب در شرکت هایی استفاده می شود که نمی خواهند از سوئیچ POE به صورت جداگانه استفاده کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>