اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات شبکه

انواع پچ پنل شبکه در شبکه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. پچ پنل شبکه یا (Patch Panel) یکی از تجهیزات مهم پسیو شبکه به شمار می آید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، اتصال اغلب شبکه ها به صورت بیسیم صورت می گیرد اما همچنان برای این که یک اتصال پایدار و پرسرعت داشته باشیم، به شبکه سیمی نیاز خواهیم داشت.

فرق پچ پنل loaded و unloaded

هر دو این پچ پنل ها دارای کاربردی یکسانی در شبکه هستند، با این تفاوت که پچ پنل های unloaded بدون داشتن کیستون تولید می شوند یعنی به صورت یک ریل خالی ارائه می شوند.بر روی این ریل کیستونی وجود ندارد و باید مصرف کننده طبق سفارش خود کیستون مورد نظر را خریداری کند و در داخل پچ پنل قرار دهد. پچ پنل های Loaded به کیسون مجهز شده اند.

تفاوت پچ پنل اترنت (مسی) با پچ پنل فیبرنوری

Patch Panel مسی اتصال را در درون یک شبکه محلی فراهم می کند که گروه های Cat6، Cat5e و … انواع آن را تشکیل می دهند. از لحاظ شکل ظاهری و نوع ساختار، این نوع تجهیزات به دو نوع پچ پنل Loaded (با کیستون) و پچ پنل Unloaded (بدون کسیتون) تقسیم می شوند.

در صورتی که از Patch Panel آنلودد استفاده شود، در صورت خرابی نیاز به تعویض کل Patch Panel نیست.Patch Panel فیبرنوری اتصال میان کابل ها و پچ کوردهای فیبرنوری با سایر تجهیزات فیبر در شبکه را برعهده دارد. Patch Panel فیبرنوری در دو نوع تکی و دوتایی به بازار عرضه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>