اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات شبکه

مودم فیبرنوری که توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه می شود، دو نوع مختلف دارد. هر یک از این مودم ها کاربرد ویژه ای دارند.مودم فیبرنوری می تواند از نوع ONT و ONU باشد. به عنوان مثال، اگر از سیستم FTTH برای برقراری اتصال اینترنت بهره می برید، باید از مودم فیبر نوری ONT استفاده کنید اما اگر سیستم فیبر نوری شما FTTB است، باید مودم ONU را بکار ببرید.

مودم های فیبرنوری می توانند از نوع مودم فیبر نوری GPON باشند. این مودم ها در تعداد درگاه های ارتباطی، سرعت هر یک از درگاه ها و یک سری امکانات جانبی دیگر با سایر مودم ها تفاوت دارند.مودم های فیبر نوری GPON حداکثر سرعت دانلود 2488 مگابیت و آپلود 1244 مگابیت دارند. در ادامه به معرفی بیشتر این مودم ها خواهیم پردخت.

مودم فیبر نوری ONT

مودم فیبرنوری از نوع ONT (Optical Network Terminal) می تواند عملکرد بسیار خوبی را در خصوص انتقال داده های تصویری، صوتی، اینترنت و … ارائه دهد.مودم فیبر نوری هواوی سری EchoLife از نوع ONT است که برای استفاده در شبکه های فیبرنوری FTTH یک گزینه بسیار مناسب محسوب می شود زیرا قابلیت فراهم کردن پهنای باند و سرعت بسیار بالا را دارد.

از این مودم برای مصارف خانگی و شرکت های کوچک استفاده می شود. به این مودم ها، مودم ftth نیز گفته می شود.مودم هواوی سری Echolife به تکنولوژی GPON مجهز است و به کمک پورت هایی که دارد، می تواند دسترسی وایرلس با سرعت بالا را برای کاربران فراهم کند.

مودم فیبر نوری ONU

مودم ONU (Optical Network Unit) کارکردی مشابه مودم ONT دارد و مجهز به قابلیت مدیریت از راه دور است. این نوع مودم برای مجموعه های بزرگ اداری و مسکونی مناسب است و مقاومت مناسبی در شرایط جوی متفاوت دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>