اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فیبر نوری


هواوی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی فیبر نوری، کمپانی های بزرگی به تولید انواع مودم پرداخته اند. شرکت هواوی یکی از بزرگ ترین شرکت ها در این حوزه به شمار می آید.این شرکت چند ملیتی است. از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می توان به مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M و HG8245H اشاره کرد. این محصولات و مودم های یوتل، در دسته مودم های مورد تأیید مخابرات قرار می گیرند.

در اینجا به عنوان مثال، تنظیم مودم فیبرنوری هوآوی 8245 را مورد بررسی قرار می دهیم. این مودم دارای 4 پورت LAN و 2 پورت FXS است. توسط این دو پورت می توان خطوط سیپ مخابرات را به آنالوگ تبدیل کرد.همچنین این دو خط توسط کانکشن PPPoE به اینترنت وصل می شوند. زمانی که اتصال فیبرنوری به مودم درست باشد، لامپ ال ای دی PON بر روی مودم روشن می شود. یوزرنیم و پسورد مودم 8245 معمولاً telecomadmin و admintelecom است.

تی پی لینک

مودم فیبر نوری تی پی لینک جایگاه بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است. این شرکت چینی در سال 1996 تأسیس شده است. از برترین محصول فیبرنوری این شرکت می توان به مودم فیبرنوری Tp-link مدل TX-VG1530 و مودم TX-6610 اشاره کرد.

ایسوس

ایسوس از جمله شرکت هایی است که در زمینه شبکه تخصص بسیار زیادی دارد. این شرکت در سال 1990 تأسیس شده است و به تولید انواع مودم ADSL، VDSL و فیبر نوری می پردازد.از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می توان به مودم فیبر نوری ایسوس ADSL-VDSL مدل AC750 اشاره کرد که با تکنولوژی فیبر نوری نیز سازگاری دارد.

فایبرهوم

شرکت فایبرهوم یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید تجهیزات فیبرنوری است. محصولات این شرکت در ایران نیز بسیار پرطرفدار است.این شرکت از سال 1999 آغاز به فعالیت کرده است و در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی و شبکه بسیار موفق بوده است. محصولات فایبرهوم از بهترین مودم های فیبر نوری هستند که به بازار عرضه شده اند.

ADSLو VDSL پس از آخرین نسل اینترنت یعنی Dial Up، سرعت بسیار خوبی را برای کاربران اینترنت به ارمغان آورده اند.با این که مدت زمان زیادی از ورود تکنولوژی فیبر نوری به ایران نمی گذرد اما با این حال، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. دلیل این محبوبیت، سرعت بالا و کیفیت مناسب فیبر نوری است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>