اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات شبکه

در ابتدا باید به مرکز ارائه دهنده سرویس اینترنت مراجعه کنید و از وضعیت خطوط فیبرنوری محدوده خود اطمینان حاصل نمایید.مرکز ارائه دهنده سرویس اینترنت باید به دستگاه OLT مجهز باشد. وظیفه این دستگاه، ایجاد ارتباط سرویس دهنده با مودم ONT می باشد.

کابل فیبر نوری برای مودم باید متناسب با ویژگی های مودم و سبک کابل کشی منطقه باشد.پس از راه اندازی سرویس فیبرنوری، به یک مودم فیبر مخصوص احتیاج دارید تا بتوانید پس از اعمال تنظیمات مودم، اتصال اینترنت را برقرار کنید.

راهنمای خرید مودم فیبر نوری

در ایران می توانید انواع مودم فیبرنوری را خریداری کنید. سرعت فیبر نوری در ایران به منطقه مخابراتی بستگی دارد اما این نوع اینترنت سرعت بیشتری نسبت به دیگر سرویس ها ارائه می دهد.در میان این برندها مودم های هواوی و فایبرهوم از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

محصولات این دو شرکت متنوع هستند و پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان هستند. یکی از نکات مهمی که پیش از خرید مودم باید مورد توجه قرار بگیرد، تعداد آنتن ها و محل قرارگیری آن ها است. زیرا محل نصب مودم ها متفاوت است و جایگاه آنها به نوع آنتن مودم نیز بستگی دارد.

گاهی پس از نصب مودم و استفاده از آن متوجه ایرادهایی هم چون آنتن پران و خاموش و روشن شدن چراغ های مودم نوری می شوید. این امر ربطی به سالم و یا معیوب بودن محصول ندارد، بلکه ممکن است دلایل دیگری داشته باشد.قبل از تهیه مودم باید به این نکته توجه کرد که سیستم PON مودم نوری با OLT منطقه مورد نظر سازگاری داشته باشد. زیرا در هر OLT پروتکل های انتقال متفاوتی وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>