اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات شبکه

نحوه نصب پریز شبکه یکی از چالش هایی است که تکنسین های شبکه در نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با آن مواجه می شوند. معمولاً در هنگام نصب این ابزار شبکه، از یک طرف کیستون، کابل شبکه وارد می شود که برای شبکه کردن سیستم داخلی مجموعه بکار می رود و از طرف دیگر، پچ کورد یا کابل با سوکت RJ45 به آن وارد می شود که برای ارتباط یک دستگاه به سیستم شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.

دو نوع کیستون در بازار موجود است که در نوع اول، جهت نصب کابل و پرس آن در داخل پریز، به آچار کیستون نیازی نیست اما نوع دوم کیستون به گونه ای است که برای پرس کردن کابل ها، به یک نوع آچار پرس نیاز خواهید داشت.

امروزه اغلب از نوع اول پریز شبکه استفاده می شود. زیرا در نوع اول، کابل با فشار و قدرت بیشتری به کیستون پرس می شود و استحکام بیشتری دارد. در نتیجه احتمال قطعی و افت سرعت برای این نوع کیستون ها کمتر خواهد بود. در ادامه به آموزش کیستون زدن شبکه می پردازیم.برای نصب کیستون باید مراحل زیر انجام شود:

ابتدا باید مقداری از روکش PVC خارجی کابل برداشته شود.زوج کابل های به هم تابیده شده را از یکدیگر جدا کرده و به انتهای کیستون شبکه وارد می کنیم. بر روی بدنه کیستون ها، لیبل های رنگی وجود دارد و نصاب، کیستون را جهت ورود سیم هدایت می کند.

سیم ها به کمک آچار پانچ می بایست به داخل شیارها پرس شوند. آچار پرس کیستون دارای تیغه ای است که اضافی سیم را نیز قطع می کند. هنگام استفاده از آچار پانچ به این نکته توجه کنید که تیغه به سمت بیرون کیستون باشد، در غیر این صورت ارتباط سیم با کیستون را قطع می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>