اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تجهیزات شبکه


کاربرد کیستون شبکه

کیستون جهت برقراری ارتباط کابل با دیگر تجهیزات شبکه مانند سوئیچ، روتر و … مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله از یک طرف به کابل شبکه با سوکت RJ-45 و از طرف دیگر به پورت مادگی RJ-45 متصل می شود.

لازم به ذکر است که کاربرد کیستون محدود به تلفن و تجهیزات شبکه نیست، بلکه هر کجا که کابل از یک طرف به دستگاهی با پورت مادگی متصل شود، به پریز شبکه احتیاج است. معمولاً در تمامی پروژه های نصب ترانک و باکس کف زمین، از کیستون نیز استفاده می شود.

جنس کیستون شبکه

  • کیستون فلزی
  • کیستون پلاستیکی

از کیستون فلزی در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. به عنوان مثال، هنگامی که کابل های شبکه از کنار کابل های برق عبور می کنند، باید سیستم ارتینگ در کیستون وجود داشته باشد. کیستون های فلزی SFTP برای کابل کشی های با شیلد و فویل مناسب هستند. کیستون های پلاستیکی برای کابل UTP کاربرد دارند.

در این حالت از کیستون فلزی استفاده می شود. در کیستون فلزی، سیم ارت کابل شبکه به بدنه فلزی کیستون متصل می شود تا مسیر عبور جریانات القایی را ایجاد کرده و این مسیر تا چاه ارت ادامه پیدا کند.بر روی بدنه کیستون ها یک جدول رنگی تعبیه شده است که دارای دو بخش Class A و Class B است. این جدول به نصاب کمک می کند تا به راحتی بتواند اتصال کابل با کیستون را برقرار کند.

قیمت کیستون شبکه

قیمت پریز شبکه از لحاظ نوع شیلد، گروه، جنس، نحوه نصب، برند و … با یکدیگر تفاوت دارد. از بهترین تجهیزات پسیو موجود در بازار می توان به کیستون لگراند، نگزنس، دانوب، دی لینک، پریز شبکه سوپیتا، PKS و … اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>