اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات شبکه

این نوع از کابل ها الکتریسیته و جریان برق را از نیروگاه های برق به شبکه هایی که وظیفه توزیع را بر عهده دارند، انتقال می دهند. بدین ترتیب، بخشی از کاربرد این کابل ها در شبکه های توزیع و برخی دیگر در شبکه های انتقال است. مقاومت کابل های فشار قوی در برابر انتقال جریان بسیار قوی، بالا می باشد. از این نوع کابل ها در موارد زیر نیز استفاده می شود:

کابل کشی در پست های هوایی که اغلب از کابل فشار قوی 33 کیلو ولت استفاده می شود.کابل های وارد شده به ترانس و پست های برق که اغلب کابل فشار قوی 20 کیلو ولت است. این کار توسط ترانسفورماتورهای قدرت انجام می شود.کابل هایی که در پست های انتقال کوچک تر قرار می گیرند و اغلب از نوع کابل فشار قوی 12 کیلو ولت هستند و پس از آن، برق به ولتاژ 1 کیلو ولت در پست های کوچک تر تبدیل می شود.

ترانس های کوچک تری در پست ها قرار دارند که برق 1 کیلو ولت را به 220 ولت شهری تبدیل می کنند و از آنجا برق توسط کابل های فشار ضعیف، به منازل و روشنایی شهری توزیع می شود.برای دکل های بزرگ بین شهری و کابل کشی جهت انتقال برق بین شهرها از این نوع کابل ها استفاد می شود. معمولاً این دکل ها به همراه کابل، برق را از نیروگاه ها دریافت می کنند.کابل کشی جهت توزیع برق می تواند در زیر زمین و به صورت دفن شده با کابل خشک (مفتول) باشد که این نیز از دیگر کاربردهای کابل فشار بالا است.

کابل فشار قوی روغنی

یکی از انواع کابل های ولتاژ بالا، کابل های روغنی فشار قوی هستند که خود به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • کابل روغنی فشار کم: این نوع کابل های روغنی را به کمک کاغذی آغشته به روغن رقیق ایزوله کرده و استقامت الکتریکی آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند.
  • کابل روغنی فشار بالا: هر رشته سیم داخل این کابل ها با کاغذ آغشته به روغن غلیظ آمیخته شده است و جهت جلوگیری از ورود هوا و خارج شدن روغن، به کمک کلاف هایی از جنس مس و پلاستیک پوشانده می شوند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>