اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تجهیزات روشنایی


لامپ LED رشد گیاه

لامپ ال ای دی رشد گیاه حرارتی تولید نمی کند و کم مصرف است. این لامپ مخصوص رشد گیاه است و قابلیت شبیه سازی 5700 کلوین دمای رنگ از نور خورشید را دارد. این محصول با تولید نور آبی و قرمز، می تواند به رشد و گل دهی گیاهان کمک کند.قیمت لامپ های ال ای دی نسبت به انواع دیگر این نوع لامپ ها گران تر است اما با پیشرفت فناوری و تولید انبوه این لامپ ها، احتمال کاهش قیمت این کالا نیز وجود خواهد داشت.

لامپ رشته ای رشد گیاه

نور این لامپ ها در ترکیب با نور طبیعی خورشید، برای چندین گیاه مؤثر است. لامپ های رشته ای از خود حرارت تولید می کنند. به همین علت، برای جلوگیری از سوختگی گل و گیاهان، لازم است آن ها را در فاصله حداقل 60 سانتی متری از لامپ ها قرار دهید.نور تولیدشده توسط این لامپ ها، عمدتاً قرمز است و بهتر است با لامپ هایی که متمرکز بر تولید نور آبی هستند، استفاده شود (مانند لامپ های فلورسنس). این لامپ ها قیمت چندان بالایی نیز ندارند.

لامپ باغبانی رشد گیاه

لامپ های باغبانی طیف رنگی کاملی برای پرورش گیاه در مراحل مختلف دارند. برخی از باغبان ها از این لامپ برای ترویج و تکثیر گیاهان پیوندی استفاده می کنند.

لامپ فلورسنس رشد گیاه

لامپ فلورسنس رشد گیاه مشهورترین نوع این لامپ به شمار می رود. نمونه سنتی این لامپ فقط برای رویش و پرورش مناسب است و به فرآیند گل دهی کمکی نمی کند. اما نمونه جدیدتر این محصول، طیف نوری برای رشد گیاه در بخش های متنوع چرخه رشد، تولید می کند.

لامپ های فلورسنس حرارت زیادی تولید نمی کنند. به همین علت، استفاده از آن ها برای گیاهان بی خطر است. این لامپ ها قیمت اقتصادی دارند و به شکل میله ای و حبابی تولید می شوند که بهتر است در فاصله 30 سانتی متری از گیاه مورد استفاده قرار بگیرند.

لامپ هالوژنی رشد گیاه

لامپ های هالوژنی تمام طیف نوری و طول موج لازم برای رشد گیاه را دارند اما حرارت زیادی تولید می کنند و باعث اتلاف انرژی می شوند. 

لامپ تخلیه گازی رشد گیاه

از جمله این لامپ ها می توان به لامپ های متال هالید و لامپ های بخار سدیم اشاره کرد. این نوع لامپ ها برای رشد گیاه بسیار مناسب و مفید هستند اما دارای قیمت نسبتاً بالایی نسبت به دیگر انواع این لامپ می باشند. لامپ های متال هالید با تخلیه انرژی زیاد و تولید نور آبی، باعث افزایش رویش و رشد گیاهان می شوند.

لامپ های بخار سدیم با طیف نوری قرمز و نارنجی، به رویش گل ها و گل دهی نیز کمک می کنند. گیاهانی که تحت تابش نور لامپ های بخار سدیم هستند، چندان بزرگ نمی شوند. به همین علت لازم است برای رشد کامل گیاه و بزرگ شدن شاخ و برگ ها، قبل از لامپ های بخار سدیم، از لامپ های متال هالید استفاده شود تا گیاهان گل بدهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>