اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

پیش از خرید کلید پریز ایرانی و وارداتی بهتر است نکات مهمی را که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مارک کلید و پریز را خریداری کنید.یکی از نکات مهمی که پیش از خرید انواع کلید پریز برای خانه و دیگر مجموعه ها باید مورد توجه قرار بگیرد، سطح ایمنی کلید پریز است.

اگر قصد دارید از کلید پریز در محیط های مرطوب استفاده کنید، بهتر است نوع درب دار آن را خریداری کنید.هم چنین می توانید از کلید پریزهای درپوش دار استفاده کنید تا خطر برق گرفتگی کودکان نیز وجود نداشته باشد. علاوه بر این، استفاده از پریز برق ارت دار سبب می شود تا از دستگاه و تجهیزات الکتریکی شما محافظت شود و احتمال برق گرفتگی نیز کمتر شود.

یکی دیگر از پارامترهای مهمی که پیش از خرید کلید پریز باید به آن توجه شود، قیمت کلید پریز است. کلید پریز ایرانی قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به وارداتی دارد. در میان کلید پریزهای ساخت ایران، شرکت های دلند و ایران الکتریک مدل های اقتصادی و ارزان قیمتی را به بازار عرضه می کنند.

زیبایی و جنس کلید و پریز

بهتر است کلید پریز را مطابق با دکوراسیون مجموعه خود انتخاب کنید. کلید پریزهای ساده و سفید رنگ با تمامی مجموعه ها سازگاری دارند.در مجموعه هایی با دکوراسیون کلاسیک می توانید از کلید پریزهایی با قاب سیلور و یا طلایی استفاده کنید. برخی از این تجهیزات دارای جنس ABS و پلی کربنات هستند که از دوام بالایی برخوردارند. برخی دیگر نیز از بدنه های شیشه ای و فلزی ساخته شده اند.

یکی از دلایلی که خریداران را مضطرب می کند و خرید را برای آن ها سخت می سازد، واردات کلید پریزهای متفرقه و غیر استاندارد به کشور است.طبق آمارهای از پیش تعیین شده، تاکنون 20 تولیدکننده ایرانی در سطح کشور وجود دارند که توانسته اند 70 درصد از بازار این محصول را به خود اختصاص دهند.

کلید پریز ایران الکتریک

کلید پیریز ایران الکتریک یکی از بهترین کلید و پریز ایرانی به شمار می آید. این محصولات توسط شرکت صنایع فضل الکتریک تولید و با نام تجاری ایران الکتریک به بازار عرضه می شوند. ایران الکتریک مجموعه ای کامل و متنوع از کلید پریز را دارد. این محصولات با نام مدلی که دارند، در بین مشتریان شناخته می شوند.این محصولات از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در برابر ضربات و استفاده طولانی مدت فرسوده نمی شوند.

این روزها مشتریان صرفاً برای رفع نیاز خود دست به خرید نمی زنند و اغلب برای هماهنگ کردن منزلشان با محصول مورد نظر، خرید خود را انجام می دهند. به همین علت، این شرکت نهایت سعی خود را کرده است تا برای هر سلیقه ای، یک نمونه در میان محصولات خود داشته باشد. بنابراین پیدا کردن محصول مورد نظرتان در میان محصولات شرکت ایران الکتریک کار سختی نیست.از محبوب ترین مدل های ایران الکتریک می توان به کلید و پریز ایران مدل الیزه، برلیان، ترنسپرنت، کلید پریز سیستما و … اشاره کرد. ایران الکتریک به تولید کلید پریز طوسی، سفید، مشکی، طلایی و … می پردازد.

انواع کلید پریز دلند

شرکت دلند یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدکننده کلید پریز در ایران به شمار می رود. این شرکت نزدیک به 40 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت توانسته است روز به روز تنوع و کیفیت محصولات خود را به بالاترین حد برساند.کلید پریز دلند یکی از پرطرفدارترین کلید و پریزها در ایران به شمار می آید. می توان گفت یکی از بهترین کلید و پریزهای ساخت ایران، کلید پریز دلند است.

امروزه در میان برندهای خارجی، شاهد جلب اعتماد مشتریان به این برند هستیم. کلید پریز دلند تنوع بسیار زیادی در مدل و رنگ دارد. امروزه معدود شرکت هایی وجود دارد که به دلیل احترام به سلیقه مشتری، محصولات خود را با این حجم از تنوع و رنگ بندی تولید کند.از معروف ترین طرح های دلند الکتریک می توان به مدل آریا، آسا، سیلور، آرمان و رایان اشاره کرد.

کلید پریز ویرا الکتریک

شرکت ویرا الکتریک با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، کلیدها و پریزهای خود را پس از طی مراحل آزمایشگاهی، متنوع و باکیفیت روانه بازار می کند.این محصولات دارای نشان استاندارد ملی ایران از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی هستند. جنس این محصولات از بهترین مواد و قطعات موجود در بازار است که منجر به تولید چنین محصولات مقاوم و باکیفیتی شده است.

در صورت به کار نرفتن متریال مناسب برای ساخت این محصولات، امکان خرابی و از کار افتادن زود هنگام آن ها وجود دارد. کلید پریز ویرا با گستردگی در تنوع، می تواند بهترین گزینه برای تمام کاربردهایی باشد که ما از یک محصول ایده آل انتظار داریم. ظاهر این محصولات طوری طراحی شده است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

این محصولات به صورت تک خانه، دو خانه و سه خانه به بازار عرضه می شوند. شکل ظاهری آن ها نیز به صورت مربعی و مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. تمام محصولات ویرا را می توانید در مدل های تمام پلاستیکی، تمام شیشه ای و ترکیبی از شیشه ای و پلاستیکی تهیه کنید. قیمت کلید پریز ویرا مقرون به صرفه است.

کلید و پریز ویسنا

شرکت ویسنا الکتریک با سال ها تجربه در زمینه تولید کلید و پریز، اقدام به تولید و عرضه محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا کرده است. تمامی این محصولات دارای استانداردهای جهانی هستند و توانسته اند در رقابت با نمونه های خارجی، به عنوان محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه شناخته شوند.

ویسنا الکتریک علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، در ارائه خدمات پس از فروش نیز تمام توان خود را به کار گرفته است و توانسته محصولاتی همراه با ضمانت کالا به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت تولیدکننده کلید پریز ویسنا به تولید انواع کلید برق خانگی می پردازد.وجود تجهیزات اتوماتیک و همچنین استفاده از مواد اولیه در ساخت این محصولات، سبب شده در نهایت، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب وارد بازارهای رقابتی شود و نظر خریداران را به خود جلب کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>