اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

چراغ اضطراری چه کاربردی دارد؟ راهنمای خرید این چراغ به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین چراغ را برای مجموعه خود انتخاب کنید. امروزه استفاده از تجهیزات برق اضطراری در اغلب مجموعه ها ضرورت دارد. این چراغ ها در زمان قطعی برق بسیار کارآمد هستند و وظیفه ایجاد روشنایی در یک مجموعه را برعهده دارند.

این چراغ وسیله ای است که در شرایط خاص و در خاموشی، روشن شده و از آن در تمامی ساختمان ها و مکان ها استفاده می شود. روشنایی اضطراری جهت حفظ ایمنی افراد در شرایط بحرانی استفاده می شود. این چراغ ها می توانند منابع نوری مختلفی داشته باشند.

در برخی از انواع آن ها، لامپ های رشته ای، ال ای دی، اس ام دی و … قرار می گیرد.این تجهیزات اغلب در مکان های عمومی و پر رفت و آمد مانند مدارس، بیمارستان ها، آپارتمان ها، دانشگاه ها، آزمایشگاه ها و … نصب می شوند.

ضرورت استفاده از چراغ برق امرجنسی

در تمامی مجموعه ها شرایطی رخ می دهد که سبب قطع برق می شود. به عنوان مثال، آتش سوزی در مجموعه، اختلال در سیستم های روشنایی، بارندگی، قطع برق دکل ها، سرقت کابل های برق، مصرف بی رویه انرژی و … عواملی هستند که ممکن است در پی آن ها برق به مدت طولانی قطع باشد.

به همین دلیل، وجود تجهیزات روشنایی اضطراری امری مهم در یک مجموعه است. در شرایط بحرانی به کمک چراغ های اضطراری می توان مسیر خروج را پیدا کرد و به کمک علائم اضطراری به مکانی امن راه پیدا کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>