اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجهیزات روشنایی

در گذشته، چراغ های سیستم روشنایی اضطراری همه از یک مدل بودند. اما امروزه نسل های جدید این چراغ ها از منابع تغذیه گوناگونی استفاده می کنند. برخی از این تجهیزات علاوه بر شارژ توسط برق شهر، به کمک منابع تجدیدپذیری هم چون خورشید نیز قابل شارژ هستند.برای تنظیم سیستم های پشتیبان برق در یک مجموعه، راه های مختلفی وجود دارد.

برای این کار می توان از منابعی هم چون یو پی اس (UPS)، پنل خورشیدی، موتور برق، دیزل ژنراتور و … استفاده کرد. برخی از انواع سیستم های روشنایی اضطراری، شارژی هستند و پیش از قطع برق می بایست شارژ داشته باشند. برخی از آن ها به کمک باتری مرکزی روشن می شوند.

چراغ اضطراری شارژی

این چراغ ها از منبع تغذیه باتری استفاده می کنند. باتری چراغ اضطراری توسط برق شهری شارژ می شود. بدون شارژ کردن باتری نمی توان از این وسیله استفاده کرد. این محصولات به صورت خودکار پس از قطع برق روشن نمی شوند و افراد می بایست خودشان آن ها را روشن کنند.کلیدی جهت روشن و خاموش کردن چراغ بر روی بدنه آن ها تعبیه شده است. قیمت چراغ اضطراری شارژی به مدت زمان نگهداری شارژ و باتری بستگی دارد.

چراغ اضطراری خورشیدی

این چراغ ها دارای باتری های خورشیدی هستند. به کمک پنل های خورشیدی مخصوص می توان این چراغ ها را شارژ کرد و در زمان قطع برق از آن ها استفاده کرد. در بعضی از چراغ های خورشیدی اضطراری، این پنل ها در قسمتی از بدنه تعبیه شده اند و با قراردادن آن ها در مقابل خورشید، به راحتی شارژ می شوند. برخی از این چراغ ها نیز دارای پنل خورشیدی جداگانه ای هستند.

روشنایی اضطراری تأمین مرکزی

این چراغ ها توسط سیستم باتری UPS و یا سنترال باتری شارژ می شوند. منبع تغذیه داخل این چراغ وجود ندارد و از طریق سیم کشی جداگانه به سیستم روشنایی اضطراری مرکزی متصل می شود. این تجهیزات می توانند از یو پی اس آنلاین و یا آفلاین استفاده کنند.

قیمت چراغ اضطراری تأمین مرکزی از چراغ های خود تأمین که منبع تغذیه داخل آن ها وجود دارد، کم تر است. قابلیت نگهداری شارژ در این چراغ ها بیشتر است. نگهداری باتری های مرکزی ساده تر است و طول آن ها نیز بیشتر است. معایب این نوع سیستم روشنایی، هزینه سیم کشی آن است زیرا باید به صورت مستقل صورت بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>