اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش های PVC) polyvinyl chloride) یا وینیل، نوعی پلاستیک پرکاربرد است که جایگزین بسیاری از مصالح ساختمانی شده است.

کفپوش_پلاستیکی

این کفپوش ها در طرح های مختلف ساده، رنگی، طرح چوب، طرح سنگ و… وجود دارند. این نوع کفپوش ها، عایق مناسب در زمستان برای گرم کردن و در تابستان برای سرد کردن هستند.

استفاده از آنها، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه و نظافت آنها نیز بسیار راحت است.

انواع pvc مانند پارکت ها تقریبا در فضاهای مختلف قابل استفاده هستند و به دلیل ویژگی ها و قابلیت های ارزشمند، جایگزین مناسبی برای انواع کفپوش های ساختمان به شمار می روند.

در سال های اخیر، این محصولات به خاطر کاربردشان در فضاهای شلوغ مانند فروشگاه ها و فضاهای مرتبط با بهداشت و سلامت مانند بیمارستان ها، به عنوان یک کالای کاربردی برای معماران و طراحان داخلی تبدیل شده است.

مزایا و معایب کفپوش pvc:
کفپوش های pvc، مزایایی مانند دوام و ماندگاری بسیار بالا، نصب و نگهداری آسان، طرح ها و رنگهای متنوع، عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، مقرون به صرفه بودن، سهولت در تمیز کردن و طول عمر بالا را دارا هستند.

در مقابل، امکان ایجاد گازهای سمی در مواد آن، عدم امکان تعمیر و لزوم جایگزینی در صورت آسیب، تغییر رنگ در صورت قرار گرفتن در مجاورت با لاستیک، هزینه نصب بالا، آسیب زدن به سطح زیرین خود به دلیل نیاز به زیرسازی و استفاده از چسب برای نصب و نداشتن ظرافت پارکت و ترموود از معایب آن است.

انواع کفپوش های پلاستیکی منزل:
کفپوش های pvc هم به صورت تایل و هم به صورت رول در بازار موجود است.

روکش هایی که برای زیبایی کار در مراحل پایانی روی کفپوش قرار می گیرد و ظاهر آن را کاملا تغییر می دهد، در انواع طرح چوب، گرانیت، موکت و بسیاری از طرح های فانتزی ارائه می شوند.

این کفپوش ها در ضخامت 2 تا 3 میلی متری و به ندرت با ضخامت 5 میلی متر تولید می شوند؛ بنابراین در فضاهای مختلف قابل استفاده اند.

برخی کارشناسان معتقدند انواع پی وی سی، بسیاری از مزایای انواع چوبی را دارا هستند. انواع pvc، مانند کفپوش های لمینت، دارای ساختار لایه ای شامل موارد زیر هستند:

  • لایه اورلی: این لایه، مسئولیت محافظت از کفپوش در برابر انواع خط و خش را برعهده دارد.
  • لایه دکوراتیو: این لایه از نظر زیبایی مهم است و تنوع طرح کفپوش ها به دلیل وجود همین لایه است.
  • لایه مغزی: لایه اصلی بوده و کیفیت آن ضامن دوام و عملکرد آن، در برابر قرار گرفتن در معرض فشار و برخورد اجسام سنگین است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>